Receptionist med vissa administrativa sysslor.

Arbetsbeskrivning

Retail Knowledge har sedan starten 2002 varit helt nischat mot detalj- och dagligvaruhandeln, och arbetar med flera av Sveriges ledande branschkedjor.Våra tjänster omfattar uthyrning, rekrytering och utbildning.Retail Knowledge arbetar både lokalt och regionalt över hela Sverige och finns representerade i Stockholm, Göteborg, Malmö och Östersund.I Finland har vi kontor i Helsingfors och i Danmark finns vi i Köpenhamn
Retail Knowledge söker:

Receptionist med vissa administrativa sysslor - Stockholm

Vi söker nu en person som kan vara ansiktet utåt för vårt företag.
Beskrivning av arbetsuppgifter:
- Ta emot besökare
- Ansvara för inkommande telefonsamtal via vår växel
- Svara på inkommande mail från kunder och kandidater
- Ansvara för beställning av kontorsmaterial och övriga kontorsrelaterade produkter
- Administration och enklare uppdatering av vår hemsida
- Administration av vårt rekryteringsverktyg
- Supporta rekryterarna med vissa administrativa delar
Den vi söker skall:
- Vara serviceinriktad, representativ och ha en hög social förmåga
- Ha en normal datamognad
Du behöver inte ha någon erfarenhet från ovanstående arbetsuppgifter då vi står för all utbildning i de system vi arbetar i.
Tjänsten är på heltid, måndag till fredag och placeringen är på vårt kontor i centrala Stockholm.

Kontaktpersoner på detta företaget

Irina Backman

Fredrik

Caroline Gimmerborn

Daniel Paulus

Anders Fischer

Sarah Björklund

Åse Sverinsson

Unn Telge Gunnarsson

Sophia Braunstein

Kristel Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Retail Knowledge
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 8 november 2010
  • Ansök senast: 10 december 2010

Besöksadress

Riddargatan 12A
None

Postadress

Riddargatan 12A
Stockholm, 11435

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024