OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Retail Knowledge har sedan starten 2002 varit helt nischat mot detalj- och dagligvaruhandeln, och arbetar med flera av Sveriges ledande branschkedjor.Våra tjänster omfattar uthyrning, rekrytering och utbildning.Retail Knowledge arbetar både lokalt och regionalt över hela Sverige och finns representerade i Stockholm, Göteborg, Malmö och Östersund.I Finland har vi kontor i Helsingfors och i Danmark finns vi i Köpenhamn
Retail Knowledge söker:
Receptionist med vissa administrativa sysslor - Stockholm
Vi söker nu en person som kan vara ansiktet utåt för vårt företag.
Beskrivning av arbetsuppgifter:
- Ta emot besökare
- Ansvara för inkommande telefonsamtal via vår växel
- Svara på inkommande mail från kunder och kandidater
- Ansvara för beställning av kontorsmaterial och övriga kontorsrelaterade produkter
- Administration och enklare uppdatering av vår hemsida
- Administration av vårt rekryteringsverktyg
- Supporta rekryterarna med vissa administrativa delar
Den vi söker skall:
- Vara serviceinriktad, representativ och ha en hög social förmåga
- Ha en normal datamognad
Du behöver inte ha någon erfarenhet från ovanstående arbetsuppgifter då vi står för all utbildning i de system vi arbetar i.
Tjänsten är på heltid, måndag till fredag och placeringen är på vårt kontor i centrala Stockholm.
Kontaktpersoner på detta företaget
Irina Backman
Fredrik
Caroline Gimmerborn
Daniel Paulus
Anders Fischer
Sarah Björklund
Åse Sverinsson
Unn Telge Gunnarsson
Sophia Braunstein
Kristel Karlsson