OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Axis Communications Axis är ett IT-företag som erbjuder nätverksvideolösningar för professionella installationer.Företaget är global marknadsledare inom nätverksvideo och en drivande kraft bakom övergången från analog till digital videoövervakning.Axis produkter och lösningar är inriktade på säkerhetsövervakning och fjärrövervakning, baserade på innovativa och öppna tekniska plattformar.Axis är ett Sverigebaserat företag som agerar globalt via egna kontor i 18 länder och genom partnersamarbete i mer än 70 länder.Axis grundades 1984 och är noterat på OMX Nordic Exchange i kategorin Large Cap, Information Technology.Mer information om Axis finns på www.axis.com . Reference number: 434 Axis är den globala marknadsledaren på nätverksvideolösningar och har verksamheter runt hela världen. Huvudsakliga arbetsuppgifter: - Ta emot och hantera besök, telefonsamtal, fax samt e-mail till Axis - Vara Axis ansikte utåt - Siffergranska och kontera fakturor - Div.kontorsgöromål - Vara en resurs till vår internservice Erfarenheter, Kunskaper och Personlighet: - Erfarenhet från servicebranschen är meriterande - Erfarenhet av internationella möten - Goda verbala och skriftliga kunskaper i Svenska och Engelska.- Grundläggande datorkunskaper - Utåtriktad personlighet - Service minded Tjänsten är 40 timmar i veckan och arbetstiden är mellan kl.8.00 och kl.17.00.Vikariatet sträcker sig från 2007-11-19 till 2009-05-29. Questions about this position? Application deadline: 06-OCT-07