Receptionist och allt-iallo till The Phone House

Arbetsbeskrivning

Information om uppdraget: Maxkompetens söker nu för kunds räkning en receptionist och allt-i allo till The Phone House huvudkontor i Sickla. Du kommer att få ett varierat och omväxlande arbete på en arbetsplats där det ständigt händer saker. I din roll som receptionist/allt-i allo ingår det förutom att ta emot och välkomna besökare också att vara intern och extern personal behjälplig i olika ärenden. En stor del av ditt arbete kommer att innefatta rese- och hotellbokningar för intern personal, du kommer också att arbeta med post- och pakethantering, bokföring av vissa fakturor, vara kontaktperson för städ- och fastighetsbolagen, hålla koll på besökare, ordna luncher vid konferenser och möten samt ringa på taxi och bud. Du är helt enkelt spindeln i nätet. I ditt arbete kommer du att ha stor kontakt med företagets anställda och är ett ansikte utåt både externt och internt. Mycket av ditt arbete kommer att ske via telefon och mail. Jobbet i sig är inte ett traditionellt receptionsarbete även om du kommer att tillbringa mycket tid i receptionen. Du kommer att arbeta nära VD-assistenten och personalchefen. Uppdraget är till att börja med t.o.m. den sista februari, men för rätt person finns goda möjligheter till rekrytering hos kundföretaget. Vi vill därför att du som söker är intresserad av ett långsiktigt samarbete. Krav på person: För att lyckas i rollen är det viktigt att du har en mycket hög servicenivå och verkligen tycker om att hjälpa andra. Du har förmåga att prioritera och strukturera ditt arbete och ser till att det du gör, görs med kvalitet. Det är också viktigt att du är kostnadsmedveten, flexibel och har skinn på näsan. Tempot är mycket varierande och att kunna hantera flera saker samtidigt och tåla stress är ett måste. Det är inte nödvändigt att du arbetat som receptionist men vi ser gärna att du haft en liknande roll tidigare, där du agerat spindel i nätet. Erfarenhet från serviceyrken är meriterande men vi lägger allra störst vikt vid dina personliga egenskaper. Utdrag ur belastningsregistret kommer att göras för denna tjänst. Start: Mitten på november Omfattning: Heltid, uppdrag till sista februari med god chans till rekrytering hos kundföretaget. Arbetstid: 8:30-17:30 må-fr

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Maxkompetens Stockholm
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 27 oktober 2008
  • Ansök senast: 5 november 2008

Liknande jobb


25 november 2024

22 november 2024