Receptionist och handläggare Individ och familjeomsorgen

Arbetsbeskrivning

I Årjängs kommun vill vi möta framtiden med att tänka nytt och annorlunda.
Det är viktigt att vi kopplar upp oss mot det som växer, tänker plats och arbetsplats tillsammans och tar vara på möjligheter som finns. Därför har vi idag ett antal pågående samarbeten med bland annat Karlstads universitet och näringslivet. Här finns det utrymme för nya människor och idéer.

Årjängs kommun ligger i det natursköna och sjörika sydvästra Värmland. Kommunen ligger centralt placerad utefter E 18 mitt emellan Karlstad och Oslo vilket ger närhet till både naturen och staden. Det finns goda pendlingsmöjligheter från både Arvika, Bengtsfors, Karlstad och Säffle.

Var med på resan i Värmlands tillväxtkommun #näringsrikaårjäng

ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifterna består av att ta emot besökande, ansvara för Individ och familjeomsorgens telefon, besökare och mail, mötesbokning, registrering av handlingar samt övrig administration. Vissa utrednings- och handläggaruppgifter ingår.

Som receptionist vid individ och familjeomsorgen ser vi gärna att du är servicemedveten, engagerad och lyhörd Du sätter besökaren i fokus och är en problemlösare som drivs av en fartfylld vardag med varierande arbetsuppgifter. Du trivs även med att hantera flera parallella arbetsuppgifter. Då receptionisten är ansiktet utåt är det viktigt att alltid bära ett leende på läpparna samt alltid vara professionell.

KVALIFIKATIONER
Relevant utbildning inom beteendevetenskap eller ekonomi alternativt av arbetsgivaren bedömt likvärdigt.

Tjänsten tillsätts under förutsättning att tjänsten inte behöver tas i anspråk för redan tillsvidareanställda medarbetare. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och förenkla kommunikationen med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så skicka in din ansökan redan idag. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Erfarenhet av dokumentation och handläggning.

ÖVRIGT
Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lars-Göran Larsson
0573-14155
Maria Blomqvist
0573-14035
MAS Carina Fredriksson
0573-14142
Avdelningschef Lars-Göran Larsson
0573-14155
Anne-Lie Nilsson, Vision
070-5819228
Stf Stöd och omsorgschef Lena Bergman
0573-14152
Yvonne Julin, Kommunal
010-4429262
Områdeschef Diana Jäppinen Thorin
0573-14035
Områdeschef Hemtjänst Viktoria Larsson
0573-140 14
Områdeschef Hemtjänst Stefan Andersson
0573 - 141 78

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Årjängs kommun, Stöd och omsorg
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 november 2022
  • Ansök senast: 4 december 2022

Besöksadress

Storgatan 66 ÅRJÄNG
None

Postadress

Storgatan 66, Box 906
ÅRJÄNG, 67229

Liknande jobb


Extrajobb som receptionist

Extrajobb som receptionist

23 december 2024

23 december 2024

Receptionisttjänst på heltid

Receptionisttjänst på heltid

22 december 2024