OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsfixarna Skandinavien AB
Om tjänsten
Vi söker nu en receptionist- och kassaansvarig till Mercedes Benz Försäljning i Akalla. Denna tjänst innebär att du kommer att ha helhetsansvar för receptionen, växeln, besökare och kassahanteringen.
Om företaget
Arbetsuppgifter
Som receptionist- och kassaansvarig kommer du ansvara för receptionen där du kommer att ta emot samtal samt företagets besökare och kunder. I dina arbetsuppgifter ingår att sköta företagets telefonväxel, vidarekoppla samtal och ta emot besökare och kunder i bilhallen. Du sköter allmänna utrymmen och ser till att mötesrum är iordningställda och representativa. Vidare innefattar tjänsten att ansvara för kassahanteringen och betalningar. Även viss administration så som post- och budhantering ingår i tjänsten.
Kvalifikationer
Vi söker dig som brinner för service och har ett serviceorienterat arbetssätt. Det är meriterande om du har en bakgrund som receptionist. Du trivs med att samarbeta och är självgående. För dig är professionalitet, flexibilitet och servicemedvetenhet något självklart. Vidare trivs du med att ha ordning och reda omkring dig samt att du är ansvarsfull och driven i ditt arbete. Eftersom företaget har internationella samarbeten är det viktigt att du har goda språkkunskaper i såväl svenska som engelska.
Övrigt
Tjänsten innebär en tillsvidareanställning hos oss på Kontorsfixarna med start omgående. Vi jobbar med löpande urval och därmed är det till fördel om du skickar in din ansökan redan idag! Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Johanna Axencrantz på 08-663 99 00