Receptionist och office support

Arbetsbeskrivning

Vi har arbetat med samhällsviktig infrastruktur sedan 2012. Våra affärsområden levererar dagligen kvalificerade tjänster och produkter som behövs i ett starkt, ansvarstagande och motståndskraftigt samhälle. Vi vill att våra medarbetare arbetar länge hos oss och därför erbjuder vi incitamentsprogram och utvecklingsmöjligheter inom MW Group. Vår fordonsflotta uppdateras över tid och vi arbetar med den senaste tekniken i våra affärsområden. Våra lokaler är placerade vid etablerade knutpunkter och håller hög standard både på kontors- och lagersidan. Vi har en stabil ekonomisk situation och är väl finansiellt rustade för att till den civila såväl som den militära sektorn leverera tjänster för ett starkare samhälle.

Om dig

Vi söker dig som tycker om att ge service och bemötande av högsta klass. Du har ett gott öga för ordning och estetik såväl fysiskt som digitalt. Du har någon typ av administrativ erfarenhet förvärvad sedan tidigare, exempelvis via hel -eller deltidsarbete som kontorsassistent, administratör eller ordermottagare. Exakt vad spelar mindre roll förutsatt att du är bekväm med administrativa göromål blandat med att koordinera och ge service. Du kan också ha genomfört värnplikt administrativ befattning. Du har tidigare fått höra att du är förtroendeingivande och att du har lätt att få kontakt med människor.

Om tjänsten

Du kommer att vara den första personen som möter våra kunder, medarbetare och blivande medarbetare - ett professionellt och varmt bemötande är något vi tror alla mår bra av! Du kommer att ta emot besökare och visa dem tillrätta samt sköta vissa administrativa göromål. Utöver detta ingår det i arbetsuppgifterna att ordna före och efter möten samt hålla kontakt med leverantörer av konstorsspecifika tjänster och produkter.

Tjänsten är placerad i våra stora och nyrenoverande lokaler i Frösunda, Solna.

Exempel på arbetsuppgifter

• Ta hand om och visa in besökare
• Hålla kontoret och gemensamma ytor i representativt skick 
• Förbereda konferensrum inför möten samt iordningställa efteråt
• Hantera inkommande post
• Bistå chefer och medarbetare med resebokningar vid behov
• Vara kontaktperson för fastighetsägaren och hantera parkeringsplatser
• Hantera och stå i kontakt med leverantörer av lås och larm, förbrukningsmateriel, städ, kaffemaskin, digital infrastruktur etc.(du är ej IT-support men har kontakt med IT-leverantör)

För att vara aktuell för denna tjänst kan du inte vara dömd för brott och du behöver vara svensk medborgare. Detta på grund av att MW bland annat arbetar med skyddsklassad verksamhet..

Skallkrav

• Gymnasieutbildning
• God datorvana
• Svensk medborgare
• Mycket god svenska och engelska i tal och skrift
• Ej förekomma i belastningsregistret (registerutdrag genomförs)

Meriterande

• Arbetat med service och/eller administration tidigare
• Genomförd värnplikt
• B-körkort

Stor vikt kommer att fästas vid personlig lämplighet. 
Ansökan tas ej emot via e-post.
Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningsperioden har gått ut, vänta därför inte med att ansöka.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MW Group AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 juni 2022
  • Ansök senast: 15 juli 2022

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024

Administratörer för kommande uppdrag på Saab

Administratörer för kommande uppdrag på Saab

20 december 2024