Receptionist och orderregistrerare 50% sökes till företag i Jordbro

Arbetsbeskrivning

Vi söker för kunds räkning en Receptionist och Orderregistrerare med start omgående.
Uppdraget beräknas pågå till sista augusti med eventuell möjlighet till förlängning.Tjänsten är på 50% med arbetstider mån-fre kl 08.00-12.00.
Kunden sitter i Jordbro, Haninge,  med goda kommunikationer med pendeltåg.

Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter består bland annat av att avlasta kundtjänst tills anpassningarna i systemet Axapta är klara i och med det nya Stihl-avtalet, som idag (innan affärssystemet är anpassat) innebär extra manuellt arbete.
Du kommer även att:Registrera enkla order i affärssystemetDela ut inkommande postKuvertera och frankera utgående fakturorTa emot besökareSvara i växelnBevaka inkommande mail i gemensamma mailboxarUtskick av säkerhetsdatablad
 



Din bakgrund
Du har minst grundskole- och gymnasieutbildning.  Erfarenhet av växel-  och receptionsarbete krävs.

Dina egenskaper
Du besitter stor datorvana, har förmågan att kunna navigera dig  fram i nya system, du är social och har lätt för att lära dig nya saker. Du besitter även egenskaper så som noggrann, serviceminded, positiv och arbetsvillig. Att vara en "doer" är ett måste i denna tjänst och att du kan arbeta självständigt.
Tjänsten kräver svenska och engelska i tal och skrift.

Om Randstad
Med över 600 000 anställda i fler än 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning. Vi växer stadigt på den svenska marknaden med många spännande karriärmöjligheter för den engagerade och kvalitetsmedvetna medarbetaren. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att skaffa bred erfarenhet och arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt. Söker du en arbetsplats som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas som konsult på Randstad.
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Katja Löfström på telefon 0729-889052.Intervjuer kommer att hållas löpande. Välkommen med din ansökan redan idag.OBS vi tar ej emot ansökningar via mail.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Enligt avtal
  • uthyrning, visstid omgående till 31/8 2015 ev förlängning
  • Publicerat: 29 april 2015

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Kommunvägledare till Servicecenter

Kommunvägledare till Servicecenter

5 november 2024

4 november 2024

4 november 2024