Receptionist och service manager till reception och kontorscafé

Receptionist och service manager till reception och kontorscafé

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vi söker nu vår nya servicestjärna som som vill få möjligheten att jobba på detta spännande uppdrag som service manager och ansvarig receptionist! I tjänsten erbjuds du en möjlighet till ett socialt, självständigt och utvecklande arbete. Du är anställd som servicekonsult hos oss på Middlepoint men arbetar ute hos vår kund, i en fastighetsreception i norrort. I rollen jobbar du 70% som receptionist och 30% platschef över det anslutande kontorscafét. Receptionen sitter ihop med cafédisken och du jobbar tillsammans med en receptionistkollega, samt med cafébiträdet. Som service manager innebär det att du har övergripande ansvar för leverans och utveckling för såväl service som administration. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:

- Ta emot besökare samt ta hand om telefon och mail i receptionen
- Beställningar och inköp
- Boka konferensrum
- Kontakt med leverantörer
- Ronderingar och hålla snyggt i allmänna ytor
- Agera moodmanager för besökare och medarbetare
- Concierge service
- Post och bud
- Fakturering
- Personalansvar för dina två kollegor


Vem är du?
Du är en riktigt servicestjärna som alltid sätter kunden först. Du älskar att vara spindeln i nätet och arbeta socialt där du får möjlighet att utvecklas och ta initiativ. För att passa i rollen tror vi att du är en person som är välkomnande, optimistisk och ansvarstagande. Du ser lösningar där problem uppstår, är flexibel och självgående.

Krav

- Har erfarenhet av tidigare arbete inom service och med fördel jobbat administrativt i tidigare roller.
- Gymnasieexamen eller högre.
- Arbetat med Office-paketet.
- Flytande i svenska och mycket goda kunskaper i engelska.


Om Middlepoint
På Middlepoint älskar vi alla service och vill förbättra och förenkla våra uppdragsgivares vardag. Om du är en serviceprofil som vill äga ditt uppdrag och varje dag arbeta proaktivt för ständig utveckling av ditt eget servicearbete så har du hamnat helt rätt. Här erbjuder vi självständiga arbeten hos fantastiska varumärken där du verkligen får vara med och göra skillnad. Vi har nominerats till Dagens Industris Gasellpris 2014-2019 och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Vi har självklart kollektivavtal samt är ISO-certifierade inom miljö och kvalité.

Om anställningen
Anställningen är en tillvidareanställning med sex månaders provanställning med start omgående. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är kontorstider måndag-fredag men anpassas efter verksamheten. Arbetsplatsen är beläget i norrort i Stockholm. Det kan komma att bli så att man börjar rollen på 70% för att sedan gå över till 100% i mitten på december.

Som anställd på Middlepoint så erbjuder vi, förutom kollektivavtalets förmåner, även b.la. friskvårdsbidrag, roliga friskvårdsaktiviteter, löpande utbildning, teamaktiviteter, kul företagsfester och stans bästa kollegor!

Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in din ansökan till oss så berättar vi mer.

Vännerna på Middlepoint!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofia Klevedalen

Josefin Lavold

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Middlepoint
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 november 2021
  • Ansök senast: 10 december 2021

Besöksadress

Norrlandsgatan 23, Stockholm
None

Postadress

Norrlandsgatan 23
Stockholm, 11143

Liknande jobb


Administratör

8 oktober 2024

3 oktober 2024

7 oktober 2024