OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
I denna roll arbetar du som receptionist i Täby Centrum. Som receptionist innebär det att du har övergripande ansvaret för receptionen tillsammans med din kollega. Att jobba i Täby Centrum betyder att du bemöter medarbetare och besökare genom att leverera service i världsklass. Kunderna kan komma till dig och behöva hjälp med parkeringsfrågor, hitta butiker, få hjälp med Täby Centrums lojalitetskort och om erbjudanden och event som sker i centrumet. Täby Centrums kundkrets är krävande och ställer höga krav på service och kunskap om centrumet och närområdet. Det betyder att du ska kunna hantera både svåra frågor och tuffare kunder samt drivas av att vända en missnöjd kund till en positiv kund. Vidare ska du ha ett eget intresse av att lära dig om området kring centrumet, hålla dig uppdaterad på vad som sker i centrumet och själv komma med lösningar och förlag på förbättringsområden. Ytterligare arbetsuppgifter är att hantera centrumets presentkort, vara kontaktperson mellan leverantörer och centrumledning och hjälpa till med att optimera upplevelsen och kommunikationen på hemsida och sociala medier. Du kommer vara anställd som servicekonsult på Middlepoint och arbeta i Täby Centrum.
Vem är du?
Som servicekonsult bemöter du kunder och besökare i Täby Centrum professionellt i enlighet med Middlepoints värderingar. Du kommer vara ansiktet utåt för hela köpcentrumet och är väl insatt i vart butiker och serviceutbud finns. I ditt arbete är du prestigelös och jobbar för att leverera bästa möjliga service båda individuellt och som ett team. För att trivas i rollen så bör du gilla att ta initiativ, vara lösningsorienterad och ha skinn på näsan. Då du främst arbetar själv så ställer det höga krav på självständighet och personlig mognad. Givetvis brinner du för service lika mycket som Middlepoint! Det är med stor fördel om du bor i Täby eller jobbat i Täby Centrum och känner till centrumet väl.
Om Middlepoint
På Middlepoint älskar vi alla service och vill förbättra och förenkla våra uppdragsgivares vardag. Om du är en serviceprofil som vill äga ditt uppdrag och varje dag arbeta proaktivt för ständig utveckling av ditt eget servicearbete så har du hamnat helt rätt. Här erbjuder vi självständiga arbeten hos fantastiska varumärken där du verkligen får vara med och göra skillnad. Vi har nominerats till Dagens Industris Gasellpris 2014-2019 och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Vi har självklart kollektivavtal samt är ISO-certifierade inom miljö och kvalité.
Om anställningen
Anställningen är en tillsvidareanställning med inledande sex månaders visstidsanställning. Sysselsättningsgraden är ca 85% och arbetstiderna är förlagda till centrumets öppettider vilket innebär att du arbetar vardagar och varannan lördag. På vardagarna öppnar du receptionen ena veckan och arbetar då ca kl 10.00-16.00 för att sedan stänga receptionen andra veckan och arbetar då ca kl 13.00-20.00. På lördagarna arbetar du 09:45-18:00. Tjänsten drar igång i augusti 2022.
Som anställd på Middlepoint så erbjuder vi, förutom kollektivavtalets förmåner, även b.la. friskvårdsbidrag, roliga friskvårdsaktiviteter, löpande utbildning, teamaktiviteter, kul företagsfester och stans bästa kollegor!
Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in din ansökan till oss så berättar vi mer.
Vännerna på Middlepoint!
Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:
http://instagram.com/middlepoi... (http://instagram.com/middlepointab)
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofia Klevedalen
Josefin Lavold