OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ZeroLime har lanserat ett banbrytande självservicekoncept för personaluthyrning. Tjänsten revolutionerar bemanningsbranschen och responsen från kunder och anställda är mycket positiv. ZeroLime söker för kunds räkning en receptionist / kontorsassistent till ett internationellt företag. Företaget: ZeroLime är världens första helt webbaserade personaluthyrningsföretag. Visionen är att utmana och revolutionera den traditionella bemanningsbranschen genom att införa nya arbetsformer. Vi är medlemmar i Bemanningsföretagen, Svenskt Näringsliv och har kollektivavtal med Unionen. Arbetsuppgifter: Provide a professional service for all staff, guests and visitors. Ensure that office administration works efficiently and according to company needs. Provide support to Office/HR, Legal and Finance department when necessary. * Be first point of contact for all staff, guests, visitors and delivery services * Handle incoming calls, post, faxes, domestic and international couriers * Ensure all starters/leavers get/ leave keys, cards and on managers request: business/taxi card, mobile phone, charger and pin codes * Make sure that all landline phones and voicemails work and are used * Order cell phones and subscription for eligible staff. Arrange with service or reparation when necessary. * Enter all invoices with receiver log, create purchase orders in financial system for office related invoices * Handle flight booking for all Nordic employees through Travel Agency * Responsible for ordering all kind of services or handle issues concerning the building/premises * Responsible for administration of all office supplier contracts * Responsible for upholding of kitchen and conference rooms, incl. daily check ups Kvalifikationer: * Organized and structured, enjoy administrative tasks * Team player - ready to help out where needed * Have a social and representative approach * Proactive - always strive be one step ahead * Take responsibility for problems and finds solutions without being asked, strive to improve working methods * Able to handle stressful situations well * Fluency in spoken and written Swedish and English. Knowledge in other Nordic languages is considered a merit Arbetsort: Stockholm, söder Anställningsform: Vikariat, ca. 1 år Tillträde: 22 mars 2010 Vi erbjuder: En möjlighet att arbeta som konsult i ett bolag som kommer att revolutionera bemanningsbranschen och bli en internationellt ledande aktör. I den fortsatta expansionen kommer karriärmöjligheter att öppna sig om du har viljan och förmågan. Lön: Efter överenskommelse Ansökan: Snarast dock senast den 28 februari 2010