Receptionist / Office Assistant

Arbetsbeskrivning

ZeroLime har lanserat ett banbrytande självservicekoncept för personaluthyrning. Tjänsten revolutionerar bemanningsbranschen och responsen från kunder och anställda är mycket positiv. ZeroLime söker för kunds räkning en receptionist / kontorsassistent till ett internationellt företag. Företaget: ZeroLime är världens första helt webbaserade personaluthyrningsföretag. Visionen är att utmana och revolutionera den traditionella bemanningsbranschen genom att införa nya arbetsformer. Vi är medlemmar i Bemanningsföretagen, Svenskt Näringsliv och har kollektivavtal med Unionen. Arbetsuppgifter: Provide a professional service for all staff, guests and visitors. Ensure that office administration works efficiently and according to company needs. Provide support to Office/HR, Legal and Finance department when necessary. * Be first point of contact for all staff, guests, visitors and delivery services * Handle incoming calls, post, faxes, domestic and international couriers * Ensure all starters/leavers get/ leave keys, cards and on managers request: business/taxi card, mobile phone, charger and pin codes * Make sure that all landline phones and voicemails work and are used * Order cell phones and subscription for eligible staff. Arrange with service or reparation when necessary. * Enter all invoices with receiver log, create purchase orders in financial system for office related invoices * Handle flight booking for all Nordic employees through Travel Agency * Responsible for ordering all kind of services or handle issues concerning the building/premises * Responsible for administration of all office supplier contracts * Responsible for upholding of kitchen and conference rooms, incl. daily check ups Kvalifikationer: * Organized and structured, enjoy administrative tasks * Team player - ready to help out where needed * Have a social and representative approach * Proactive - always strive be one step ahead * Take responsibility for problems and finds solutions without being asked, strive to improve working methods * Able to handle stressful situations well * Fluency in spoken and written Swedish and English. Knowledge in other Nordic languages is considered a merit Arbetsort: Stockholm, söder Anställningsform: Vikariat, ca. 1 år Tillträde: 22 mars 2010 Vi erbjuder: En möjlighet att arbeta som konsult i ett bolag som kommer att revolutionera bemanningsbranschen och bli en internationellt ledande aktör. I den fortsatta expansionen kommer karriärmöjligheter att öppna sig om du har viljan och förmågan. Lön: Efter överenskommelse Ansökan: Snarast dock senast den 28 februari 2010

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ZEROLIME AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 19 januari 2010
  • Ansök senast: 1 mars 2010

Liknande jobb


Clerk cum Typist

27 december 2024

Kontorist (omfattning 50%)

Kontorist (omfattning 50%)

25 december 2024

9 december 2024