Receptionist / Office Assistant

Receptionist / Office Assistant

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget:

Företaget är ett internationellt läkemedelsföretag i Uppsala. Vid en intervju med Bravura får du reda på mer information om företaget.

Arbetsuppgifter:

I rollen som receptionist har du en viktig roll med syfte att få det dagliga på kontoret att fungera framgångsrikt. Du ansvarar för att besvara inkommande mail och telefonsamtal samt ta emot gäster. Vidare hanterar du post och bud samt inköp av kontorsmaterial via företagets inköpssystem. Du har även en viktig roll kopplat till säkerheten på kontoret, detta då du ansvarar för passerkort och dylikt. Du assisterar dina kollegor med administrativa ärenden, det kan exempelvis handla om enklare IT-uppgifter, delta i lokalprojekt samt sköta avtalsadministrationen. Detta är en roll som passar dig som söker variation och flexibla arbetsuppgifter, där din serviceförmåga får lysa!

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Ett par års arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter i en reception
• Du uttrycker dig obehindrat i tal och skrift, både på svenska och engelska
• Mycket god dator- och systemvana

För att trivas och lyckas i tjänsten brinner för du för att ge god service och att hjälpa andra personer runt omkring dig. Du får energi av att ge service och gör det alltid med ett leende. Vidare är du medveten om vad det innebär att representera ett företag utåt, detta då kontoret har många besökare. Du kan enkelt driva ditt eget arbete framåt självständigt och tar dig an dina åtagande med stort ansvar. Vi tror även att du som söker är prestigelös och trivs i en roll där du hjälper andra, såväl kunder som dina kollegor. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet för denna tjänst.

Övrig information:

Start: Omgående, start i augusti
Plats: Uppsala
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: assistent, sekreterare, assistent, administratör, administration, receptionist, reception, konferensvärdinna, konferensvärd, backoffice, Uppsala, heltid, läkemedel, läkemedelsbranschen

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 juni 2022
  • Ansök senast: 22 juli 2022

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


Ambulerande receptionist

27 december 2024

Extrajobb som receptionist

Extrajobb som receptionist

23 december 2024

23 december 2024