OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företaget:
Företaget verkar i bygg och teknik branschen.
Vi berättar mer om företaget på en intervju.
Arbetsuppgifter:
I rollen som receptionist har du en koordinerande roll där du ansvarar för uppgifter av olika komplexitet och omfattning. Du tar emot besökare i receptionen på ett vänligt och professionellt sätt och ansvarar för att kontorets allmänna ytor hålls rena och snygga. Din arbetsdag är varierande då du arbetar med de uppgifter som är mest prioriterade för stunden. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består bland annat av att ta emot inkommande samtal, administrera mobilabonnemang och passerkort samt hantera företagets mail och scanna leverantörsfakturor. I rollen ingår även att ansvara för att planera och genomföra sociala aktiviteter såsom exempelvis frukostar, after-works, julavslutning, sportaktiviteter, kick-offs och organisera andra arrangemang för medarbetarna. Vidare ansvarar du även för tekniken i konferensrummen och är behjälpligt när problem uppstår och vid behov köpa in kontorsmöbler, kontorsmaterial m.m.
Du agerar kontaktperson gentemot fastighetsägare, städföretag, kontorsmaterialleverantörer och vid behov upphandla och projektleda (mindre) ombyggnationer och du deltar vi årliga arbetsmiljöronder gällande kontoret och skyddskommittémöten.
Konkreta arbetsuppgifter:
• Bemanna receptionen
• Service och bemötande för såväl interna som externa parter
• Arrangera, förbereda och planera konferenser
• Administration kring den dagliga verksamheten
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasial utbildning
• Minst 2 års erfarenhet av en serviceorienterad roll inom restaurang, konferens, reception eller liknande
• Goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift
• God datavana och kunskaper i Officepaketet
• B-körkort
Som person trivs du att jobba i en roll där service är i fokus. Du är social och gillar att ge god service till såväl besökare som kollegor och gör alltid ditt bästa för att nå goda resultat. Din vardag kommer att variera och innehålla olika arbetsuppgifter vilket gör att du har ett prestigelöst förhållningssätt där du kan arbeta med arbetsuppgifter som spänner från högt till lågt. Du ser vad som behöver göras och strukturerar och organiserar detta så inga detaljer glöms bort. Vidare har du lätt för att ta egna initiativ samt har en förmåga att ligga ett steg före.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm, Bromma
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Stockholm, Bromma, Receptionist, kontor, Office Manager, service, heltid,
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund