Receptionist/ Office Manager/ Front desk på deltid till Primär

Receptionist/ Office Manager/ Front desk på deltid till Primär

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på deltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Primär fastighetsförvaltning. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget:

Primär är en koncern bestående av tidigare Estate Service Management, Estate Lokalvård, Primär fastighetsförvaltning och Fervent cleaning Company som nu verkar under det gemensamma varumärket Primär.

Primär som koncern är tillräckligt stor för att ha resurser att leverera till alla typer av kunder, men tillräckligt små för att vara kundnära och flexibla över hela Sverige. Vi är både specialister och generalister – våra olika verksamhetsområden ligger i framkant inom sina respektive områden – oavsett om det handlar om receptionist, kaffe på jobbet, specialiststäd, ventilation eller att installera koaxialkabel. Därför vågar vi sticka ut och säga att vår vision är - Sveriges bästa arbetsplats och branschens nöjdaste kunder!

Arbetsuppgifter:

I rollen som receptionist kommer du att arbeta hos ett av Primärs kundföretag som är ett internationellt läkemedelsföretag. De huvudsakliga arbetsuppgifterna består av att ta emot samtal i växeln och svara på mejl från kunder samt att beställa kontorsmaterial. En del av rollen är även att se till att kontoret hålls rent och fint. Som receptionist jobbar du i ett team om två.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Erfarenhet av serviceyrket
• Tidigare arbete som receptionist är mycket meriterande
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska

För att trivas i tjänsten är du serviceminded och tycker om att hjälpa andra. Du är strukturerad i ditt arbetssätt och gillar att ha ordning och reda omkring dig. I ditt bemötande till andra är du alltid trevlig och professionell. Det är även viktigt att du är flexibel och kan hantera oförutsedda situationer.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Kungsholmen, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Övrigt: Tjänsten är på 50 %. Arbetstiderna är kl. 09-13 varje vardag.

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Receptionist, Office manager, Front desk, Deltid, Stockholm, Service, service management, reception, halvtid

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 september 2021
  • Ansök senast: 27 september 2021

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


Administratör

8 oktober 2024