OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Är du serviceinriktad och har erfarenhet av att arbeta som receptionist eller liknande? Just nu söker vår kund i centrala Stockholm en receptionist på deltid med start 17 januari. För att trivas i rollen som receptionist älskar du mötet med människor och brinner för att leverera bra service. Vidare har du en hög stresstålighet och har förmågan att kunna prioritera bland dina arbetsuppgifter. Om du tycker att tjänsten passar dig är du välkommen med din ansökan redan idag!
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
Som receptionist kommer du att vara företagets ansikte utåt där du kommer ansvara för att ta emot och välkomna besökare samt sköta en variation av administrativa arbetsuppgifter.
Exempel på arbetsuppgifter är:
Ta emot och välkomna besökare
Visa besökare tillrätta i kontorets lokaler
Ansvara för telefon samt hantera mail
Se till att det ser snyggt ut i kontorets lokaler
Hantera post och paket
Ansvara för säkerheten
Beställa kontorsmaterial
Vara stöd för HR-teamet i olika administrativa arbetsuppgifter
Vara stöd för FM-teamet
Stötta ekonomiavdelningen i grundläggande ekonomiska frågor
Arbetstider
Deltid, 50%. Arbetstider är 8-12 måndag – fredag.
Start för uppdraget är 17 januari
Kvalifikationer
För att vara aktuell i tjänsten som receptionist har du:
Erfarenhet av att ha arbetat som receptionist, kontorskoordinator, facility coordinator eller liknande
Mycket goda kunskaper i Officepaketet
Erfarenhet av att hantera kontorsutrustning såsom fax och skrivare
Flytande i engelska och svenska i såväl tal som skrift
För att trivas i rollen som receptionist är du uppmärksam på detaljer och har en utmärkt organisatorisk förmåga. Du är kreativ och arbetar proaktiv samt att du kan prioritera i dina arbetsuppgifter. Vidare ser vi gärna att du älskar kundservice och har en riktig ”I can”-attityd.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansökan
2022-01-10, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Anna Hedberg | Talent Sourcer | annahedbergs@randstad.se
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044