Receptionist på 50% sökes till läroverk!

Receptionist på 50% sökes till läroverk!

Arbetsbeskrivning

Vi kan erbjuda en tjänst som receptionist på halvtid med fasta arbetstider, 10–14 varje vardag. Så vi undrar om du är en fullfjädrad receptionist som söker efter en ny rolig utmaning? Skulle du vidare beskriva dig själv som glad, social och kommunikativ? Trivs du i händelserika miljöer och har lätt för att samarbeta? Då tycker vi att du ska läsa vidare!
Om tjänsten
Perido hjälper just nu vår kund att hitta sin nästa stjärna som ska hålla ordning och sprida glädje på ett läroverk strax norr om centrala Stockholm. Rollen erbjuder många olika kontaktytor och stor variation i arbetsuppgifter.
Dina arbetsuppgifter
Med en flexibel tjänst tillkommer givetvis många varierande arbetsuppgifter där den ena dagen inte är den andra lik. Följande är vad du mestadels kan förvänta dig:
In-och utlämning av passerkort och nycklar samt administration av dessa i tillhörande IT-system
Administration av bostadsrelaterade frågor och nycklar till internationella studenter/gästforskare
Allmän information om lokaler, funktioner och dess placering
Bokning av undervisningssalar, bokbord och utställningsytor i tillhörande IT-system
Felanmälan, internt men även till externa parter som t ex fastighetsägare
Försäljning av profilprodukter
Administration och fördelning av ärenden i Serviceportalen, digitalt ärendehanteringssystem
Utlämning av p-tillstånd
Hittegods
Administration av digitala informationsskärmar

Dina egenskaper
Vi tror att du som söker har ett genuint intresse för andra människor och det faller sig naturligt för dig att ge ett positivt första intryck. Du är självgående och har även lätt för att samarbeta med andra. Ditt arbetssätt karaktäriseras av ansvarsfullhet, struktur och ordning. Dessutom trivs du när tempot är högt och du tar dig an oförutsägbara problem och situationer med en flexibel och positiv inställning. Du är engagerad i allt du gör och lämnar inget halvdant. Med integritet och självinsikt tar du dig an alla uppgifter.
Är du den receptionist vi söker? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi söker dig som har:
Gymnasial utbildning
Erfarenhet av liknande admin/serviceyrke
Goda datorkunskaper från digitala verktyg och system
Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift på såväl svenska som engelska

Omfattning och tillträde
Deltid, 50%, konsultuppdrag i 3–4 mån med chans till förlängning och ev. högre omfattning. Arbetstider: 10 – 14, varje vardag. Tillträde så snart som möjligt.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig. Ange tjänsten referensnummer 32014 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 november 2020
  • Ansök senast: 17 december 2020

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


30 november 2024

29 november 2024

29 november 2024