Receptionist på deltid

Arbetsbeskrivning

Information om uppdraget: Academic Work söker nu för kunds räkning en receptionist till en kund inom banksektorn. I din arbetsroll kommer följande arbetsuppgifter att ingå; * Ta emot besök * Hämta/lämna post * Beställning av kontorsvaror mm * Huvudansvarig för interna och externa events (inbjudningar, genomförande) * Ta emot/registrera dokument * Övriga administrativa uppgifter Vi söker dig som: - Har arbetat inom receptionist - Är initiativtagande och självgående som person Det är meriterande om du har jobbat med kundkontakter tidigare. Du är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt samt har en stor servicekänsla. Start: Omgående Omfattning: 50 %, 4 dagar/vecka, dagtid, tillsvidare Arbetstid: enl. överenskommelse Plats: Centrala Göteborg Referens: HP39377 Ansök genom att registrera din profil och din ansökan på Academic Works hemsida: www.academicwork.se. Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta ute hos en av våra kunder. Som konsult på Academic Work är du snabbare, smartare och hungrigare. Eftersom vi tillsätter löpande vill vi därför tipsa dig om att vara snabb in med din ansökan! Academic Work är Nordens största bemannings- och rekryteringsföretag för studenter och unga akademiker. Vi erbjuder extrajobb, heltidsjobb och rekryteringar inom de flesta områden och branscher.

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringskonsult Jennie Ridderstad
0313523376 0736444136
Consultant Manager Karin Sandqvist
0313397319
konsultchef Matilda Lyngéus
0313523386 0701617309
konsultchef Jennie Ridderstad
031-352 3376
Catrin Wiberg

Consultant Manager Karin Sandqvist
0313397319
Konsultchef Camilla Brehm
031-352 33 54
Maria Grönqvist

CM Emma Isaksson
031-3523389 0701-617357

Sammanfattning

Besöksadress

Gullbergs Strandgata 15
Göteborg

Postadress

Gullbergs strandgata 15
Göteborg, 41104

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024