OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal samt hyr ut personal för längre eller kortare uppdrag. Personalpoolen är ett väletablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom en rad olika brancher såsom bl.an industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel samt även andra yrken. Du kommer som uthyrd konsult arbeta i ett centralt beläget företags reception. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av telefonpassning, post och pakethantering, hålla iordning på fikarummet, planera inför utbildningar, bokning av lunch, fika m.m. Du skall kunna arbeta ti, on och to mellan kl 12-17 varje vecka och du skall kunna tillträda tjänsten[ den 22 feb. Första veckan består av upplärning för att från 1 mars arbeta självständigt. Tjänsten kommer troligen att pågå över sommaren med möjlighet till utökad arbetstid över sommarsemesterperioden. Som person skall du vara flexibel både med arbetstider och arbetsuppgifter. Du måste ha stor servicekänsla och erfarenhet från kundkontakter. Då du är ansiktet utåt skall du alltid prioritera kunden och hjälpa till med det som dyker upp. Du skall uppskatta hårt arbete och vara driftig.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrika Goldkuhl
019-12 60 01
Agnetha Paulsson
019-12 60 05
Åsa Quarfordt
019-12 60 05
Pernilla Dawidson
019-126059
Agnetha Paulsson
019-12 60 74
Pernilla Dawidson
019-126005
Åsa Quarfordt
019-12 60 49
Rekryteringskonsult Åsa Quarfordt
019-12 60 49
konsultansvarig Pernilla Dawidson
019-126059
Ulrika Goldkuhl
019-126001