OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vi söker dig som brinner för service, har längre erfarenhet från arbete inom reception och som vill arbeta i en internationell miljö. För uppdrag med start omgående söker vi nu en flexibel receptionist med service ut i fingerspetsarna!
Om företaget
Vår kund är en stabil och internationell investeringsfond med kontor i centrala Stockholm samt i olika europeiska städer. Du kommer sitta i stora och nyrenoverade lokaler tillsammans med ett 20-tal kollegor och i din roll kommer du arbeta i nära samarbete med kontorsansvarige.
Denna tjänst är på deltid 50 % med varierande arbetstider. Kontoret är öppet mellan 8.00 – 17.00.
Arbetsuppgifter
Som receptionist ger du i första hand service till företagets besökare och internt anställda. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar att ta emot och hänvisa besökare rätt, besvara inkommande samtal och koppla vidare till rätt person. Du ser till att lokaler och konferensrum är representativa och iordningsställda med kaffe/förtäring samt har ett övergripande ansvar för hantering av beställningar. Vidare går du ärenden, hanterar bud/post, förebereder/skriver ut material och presentationer till de internt anställda samt sköter övrig kontorsadministration.
Kvalifikationer
Vi söker dig med minst fem års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. För att lyckas i rollen har du erfarenhet av service, administration samt god telefonvana. Då du kommer att ha internationella kontakter är det viktigt att du har mycket goda kunskaper i det engelska språket, såväl muntligt som skriftligt. Även flytande kunskaper i det svenska språket är krav för tjänsten.
Som person är du flexibel, prestigelös och självgående. Du är tillmötesgående, lyhörd och lösningsorienterad. Vidare är du inte rädd för att hugga i där det behövs och du har en förmåga att skapa en överblick över vad som behövs göras. Att ge högklassig service är en självklarhet för dig och du agerar alltid professionellt i ditt bemötande.
Övrigt
Detta är ett konsultuppdrag där du får din anställning hos oss på KFX HR-partner men arbetar hos vår kund i centrala Stockholm. KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med kunder och personal. Vi lyssnar på våra kunder, våra anställda och på varandra. Hos KFX HR-partner får du en trygg anställning med kollektivavtal, friskvårdsbidrag och andra förmåner.
Vi arbetar med löpande urval, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag! Har du frågor? Vänligen kontakta ansvarig rekryterare Clara Backlund på 08-663 99 00.
Kontaktpersoner på detta företaget
Martina Wahlgren
Hanna Benjaminson
Clara Backlund
Susanne Järleby
Anna Jardelid
Hanna Benjaminson
Susanne Järleby
Linn Arvidsson
William Ericson
Linnea Hägg