OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsfixarna grundades 1986 och är ett av de äldsta företagen i bemannings- och rekryteringsbranschen.Under våra mer än 20 år i branschen har vi utvecklat ett unikt kontaktnät och väl beprövade arbetsmetoder som innebär att vi kan erbjuda högsta träffsäkerhet vid nyanställning. Vi är idag ca 380 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet.Rekrytering och bemanning sker till alla branscher och nivåer för både små och stora företag. Vi söker en receptionist till en av våra Entreprenader.Kunden har sin verksamhet belägen i mycket ljusa och trevliga lokaler i centrala Stockholm.Arbetsuppgifter Som receptionist kommer du att vara företagets ansikte utåt och då ansvarig för att ta emot företagets besökare.I dina arbetsuppgifter ingår bland annat bokning och skötsel av konferensrum och allmänna utrymmen samt post- och budhantering.Tjänsten innefattar även viss administration så som reseräkningar, bokning av resor och inköp av kontorsmaterial.Vidare ansvarar du för att kopiatorer, fax och skrivare fungerar.Du kommer att ha varierande arbetstider Varannan vecka jobbar du förmiddag 1: måndag - torsdag kl.07.45 - 11:00, fredag 07:45-10:00 Varannan vecka jobbar du eftermiddag 2: måndag - torsdag kl.12:45 - 16:00, fredag 12:45 - 15:00 Kvalifikationer och egenskaper Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och som förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande.Du har en hög social kompetens och ett trevligt och utåtriktat sätt.Vidare är det viktigt att du har förmågan att se vad som behöver göras och att du som person är självständig och prestigelös.Eftersom vår kund har internationella samarbeten är det viktigt att du har goda språkkunskaper i såväl svenska som engelska.Erfarenheter av MS Office och telefonväxel ses som meriterande. Vi kommer att intervjua kandidater löpande och av den anledningen är du välkommen med din ansökan redan idag.