OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SNABBFAKTA:
Omfattning: Deltid, 3 dagar i veckan
Arbetstider: Tisdag - Torsdag kl 8 - 16 eller Måndag - Onsdag kl 8 - 16
Ort: Solna
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Tidsbegränsad anställning (3 månader)
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS ÄR:
Företaget är leverantör av laddlösningar för elfordon. Just nu är dem runt 145 anställda och har växt mycket på kort tid. Du kommer ha ett tätt samarbete med Office Managern/VD assistenten och tillsammans kommer ni ansvara för kontoret.
DIN ROLL:
Du kommer ha en självständig roll där du är högst ansvarig för reception och växel. Det händer mycket på företaget och om du tar initiativ finns det möjligheter att ta mer ansvar.
Exempel på arbetsuppgifter:
Välkomna besökare, sköta växel via telefon och besvara inkommande mejl
Boka bud, skicka och ta emot paket samt beställa kontorsmaterial, mat och fika
Hålla kontorsytor såsom konferensrum och kök representativa
Hjälpa kollegor med både praktiska och administrativa ärenden som till exempel konferensutrustning, posthantering och hotellbokningar
VEM ÄR DU?
Vi söker dig som har en positiv inställning, tar initiativ och är orädd. Du har ett öga för att se till att det är rent och snyggt trivs i mötet med människor.
Viktigt för tjänsten:
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
- Avslutad gymnasial utbildning
- Tidigare erfarenhet av service
Meriterande:
- Arbetat i reception tidigare
- Arbetat i telefonväxel tidigare
VAD ERBJUDER VI?
Som anställd på Bara Posten Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.
ÖVRIG INFORMATION
- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Bara Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.
- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
OM BARA POSTEN BEMANNING
Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Bara Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.