Receptionist på deltid i Lindhagen

Receptionist på deltid i Lindhagen

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en receptionist på deltid till ett attraktivt IT företag i Lindhagen. Är du en social person som gillar att lösa uppgifter på ett innovativt och självgående sätt? Är du även en person som vill ha ett omväxlande arbete som receptionist? Då kan du vara den vi söker! Låter detta som en tjänst för dig? Då ser vi fram emot din ansökan redan idag!  

Ansvarsområden
Här kommer du arbeta som receptionist i ett attraktivt företag inom sin bransch. Här arbetar du i väldigt fina och ljusa lokaler med högt i tak. Du kommer ha härliga och trevliga kollegor på arbetsplatsen. Arbetet består av varierande uppgifter och du är den som självständigt tar hand om receptionen under dina arbetspass. Arbetet innefattar även en hel del administrativa uppgifter så som att hantera felanmälning, fakturahantering, samt lägga ut info på intranätet som rör kontoret.


Exempel på dina arbetsuppgifter:


Ta emot besökare
Beställa kontorsmaterial, scanna dokument, anordna företagsaktiviteter.
Kontaktperson gentemot leverantörer till kontoret (städ, blommor, kontorsmaterial mm)
Hjälpa ekonomiavdelningen med enklare uppgifter så som att hantera resebokningar, utlägg, fakturor.


Arbetstider
Mån-fre 8-13, start omgående (senast den 24 maj) och med en uppdragslängd tillsvidare. 



Kvalifikationer
Här behöver du:


Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift.
Minst ett års receptionsvana

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi ser gärna att du inte har några problem att arbeta självständigt, du är van att ta egna initiativ och löser problem som uppkommer. Vi ser också att du gillar att vara med andra människor, du är serviceinriktad och gör ditt bästa i alla situationer.



För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.



Ansökan
2021-05-10 urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.



Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Rörlig ackords- eller provisionslön
  • Publicerat: 7 maj 2021
  • Ansök senast: 16 maj 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


1 oktober 2024

30 september 2024