OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ISS Mayday är den del av ISS Facility Services AB som arbetar med personaluthyrning, rekrytering, entreprenad och outplacementlösningar.ISS Mayday är ett auktoriserat bemanningsföretag som sedan 1992 är specialiserade på personlig bemanning inom ekonomi, HR, administration, kontorsservice, försäljning, marknad, IT och teknik samt chefer och specialister.Vår kundkrets finns inom privat näringsliv såväl som inom offentlig sektor och vi har idag verksamhet på ett flertal orter i Sverige.Vi söker en receptionist på deltid åt vår kund som är ett IT-företag med kontor i centrala Stockholm.[ Som receptionist innehåller arbetsdagen: - besöks- och samtalshantering, - posthantering, - kaffe vid kundbesök samt iordningsställande av köksutrymmen, - bokning och hantering av konferensrum, - beställning av kontorsmaterial samt biljetter till flyg, tåg och hotell, - stöd till ekonomiavdelningen avseende fakturor etc.- andra administrativa uppgifter [ Som receptionist har du en ytterst viktig funktion då du representerar företaget utåt.Som person krävs initiativrikedom, ett stort kundfokus och en positiv inställning.Du är vidare bra på att kommunicera och har god förmåga att hantera människor.Du bör ha god datavana och det är meriterande om du har erfarenhet från att arbeta i reception sedan tidigare.Du trivs med att arbeta i högt tempo, i en föränderlig miljö med varierande arbetsuppgifter.[ Tjänsten är en uthyrning på deltid.Arbetstiderna är 4,5 - 5[timmar per dag fördelat på för- och eftermiddag efter fastställt schema.Start sker omgående.Är du intresserad?Ansök idag, intervjuer sker löpande.För att söka tjänsten klicka på knappen nedan eller gå in på www.mayday.se.Bifoga ett personligt brev samt CV och beskriv varför just du passar in på tjänsten.Vi tar endast emot ansökningar på detta sätt.Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.Vi ser fram emot att höra ifrån dig!