OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Coor Service Management är Nordens ledande aktör inom service management. Bolaget är specialiserat på att leda, utveckla och effektivisera affärsstödjande servicefunktioner på kontor, i produktionsanläggningar, i fastigheter och i offentlig verksamhet. Bolaget har ca 6 850 medarbetare i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Belgien. Omsättningen är ca 7 500 MSEK.
Om tjänsten:
Som receptionist arbetar du i receptionen hos vår kund AB Volvo i Arvika. Tempot är stundtals högt och variation av arbetsuppgifterna är vanligt förekommande.
I tjänsten ingår det att svara i växeln, hantera beställningar, posthantering och annan typ av administration. I rollen som recpetionist kommer Du att vara ansiktet utåt för företaget.
Din bakrund:
Vi önskar att du har dokumenterad erfarenhet av receptionsarbete alternativt annat servicearbete.
Servicekänsla är A och O för denna tjänst och vi ser gärna att du är en öppen och framåt person som brinner för att knyta kontakt med nya människor. Du är serviceminded och gör alltid ditt yttersta för att hjälpa till med frågor du kan tänkas få på din arbetsplats.
För att lyckas i din tjänst ser vi att du har ett strukturerat arbetssätt, en utvecklad förmåga att planera ditt arbete och därefter kunna arbeta självständigt. Du är lösningsfokuserad och kan självständigt föra en servicedialog med kund genom att ex. utföra uppdrag så att det påverkar kundens ordinarie verksamhet så lite som möjligt. Du är kvalitetsorienterad och har öga för detaljer.
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav.
Tjänsten:
- Tjänsten är deltid med en fast dag i veckan samt vid sjukdom och ledighet av ordinarie personal.
- Arbetstid: kl.07.00-16.00.
För mer information är du välkommen att kontakta Maria Haglund på tel: +46 10 5596365 alt via mail: maria.haglund@coor.com
Kontaktpersoner på detta företaget
Gruppchef Mikael Larsson
08-55396181
0730-684058
Coor Service Management
Johanna Lindstedt
08-7642532
Marcus Kahanek
011-194354