OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vi behöver fylla på med personal till teamet i Umeå för att kunna täcka upp för sommarens semestrar och för få en extra glädjespridare till gänget resten av året!
Nu söker vi dig som gillar att vara i händelsernas centrum och samtidigt tycker om att hjälpa människor och kan erbjuda service i världsklass. Är det dig vi söker? Då kan vi nu erbjuda ett trevligt arbete med mycket kundkontakt där du arbetar ensam på plats, men kommer ingå i en grupp där du har kollegor och det är ni som delar på arbetspassen under veckan.
Du kommer bli anställd av KFX HR-partner och uthyrd på ett spännande uppdrag till Avion Shopping som är vår kund.
Vi söker dig som vill jobba deltid ca 80% under en längre period, minst ett år via oss. Detta uppdrag går att kombinera med deltidsstudier eller extra arbeten om så önskas.
Om oss
KFX HR-Partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att har funnits i branschen i 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.
Arbetsuppgifter
Som receptionist är du spindeln i nätet och ska kunna ha många bollar i luften samtidigt som du ger service med ett leende på läpparna. Några av de dagliga arbetsuppgifterna är att:
- Leverera service i världsklass till hyresgäster och externa besökare
- Ansvara för försäljning av presentkort och andra produkter
- Assistera och guida kunder vid behov
- Assistera vid events
- Svara i telefon och på mail
- Ta emot och sortera post och paket
- Översyn i lokaler
- Övrigt förekommande administrativa uppgifter.
Arbetstiderna är förlagda framförallt kvällar och helger men det kan även förekomma arbetspass dagtid på vardagar vid behov.
Kvalifikationer
Vi söker dig som förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. Du är lösningsorienterad, lugn och stressar sällan upp dig då du har en inställning att allt kan lösa sig!
Du har datorvana där du kan hantera enklare administrativa ärenden på nätet och kan lotsa dig rätt i de vanligaste datorprogrammen - med fördel MS Office. Vidare bör du kunna göra dig förstådd på både engelska och svenska. Meriterande med fler språk.
Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift, du har hög social kompetens. Du som söker ska vara självständig, ödmjuk, ordningsam och prestigelös. Receptionsvana är meriterande men viktigast är din personlighet och ditt sinne för service.
Övrigt
Start: Så snart som möjligt enligt överenskommelse.
Omfattning: Deltid (vanligen 1-2 pass i veckan) och främst kvällar och helger.
Arbetstider: Mån-fre 16-20 och lör-sön 9.45-18 men dagpass vardagar kan erbjudas vid ordinarie personals frånvaro.
Längd: Tillsvidare med tillämpad provanställning
Låter detta intressant? Varmt välkommen att ansöka idag!
Vid dessa typer av tjänster ingår personlighets- och kunskapstest på slutkandidat.
Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Matilda Burström på matilda.burstrom@kfx.se eller Ida Olsson på Ida.olsson@kfx.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Elin Andersson
060-15 46 00
Benitha Berg
060-15 46 00
Johanna Fjäll Vedin
060-15 46 00
Cecilia Romö
Johanna Fjäll Vedin
060 - 15 46 00
Johanna Fjäll Vedin
060- 15 46 00
Cecilia Romö
0706631989
Pernilla Wedin
070-399 18 19
Cecilia Romö
070-663 19 89
Cecilia Romö
0706631989