OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Är du en engagerad och ambitiös servicestjärna på jakt efter nästa utmaning? Då kan detta var helt rätt roll för dig! Nu söker vi dig som vill jobba deltid som receptionist på ett uppdrag hos vår kund i centrala Stockholm. Arbetstiderna är 8-14 2 dagar i veckan. Låter det som något för dig? Ta chansen och sök tjänsten redan idag!
Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.
Arbetsuppgifter
I rollen som receptionist är du kundens ansiktet utåt och ansvarar för att ge bästa möjliga service till besökare och kollegor. Det är en varierad roll där du stöttar kollegorna med serviceinriktade och administrativa uppgifter, bland annat:
• Ta emot och registrera besökare
• Besvara inkommande samtal och mail kunder
• Hålla snyggt i området runt receptionen
• Bokning av resor och möten
• Hantera inköp av kontorsmaterial och förbrukningsvaror
Kvalifikationer
Detta är en tjänst för dig som vill utvecklas och växa i en serviceinriktad tjänst. I rollen som receptionist hos vår kund söker vi framförallt dig som har gedigen erfarenhet av service och brinner för att ge medarbetare och kunder det där lilla extra som gör att just du blir oumbärlig! Du motiveras av samarbete och laganda, samt skulle beskriva dig själv som hjälpsam, öppen och nyfiken. Utöver detta ser vi gärna att du har:
• Erfarenhet av arbete i reception eller på kontor
• Vana av att använda telefon som arbetsverktyg
• God dator- och systemvana
• Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
Övrigt
Start: Omgående
Omfattning: Deltid, 10 timmar per vecka
Plats: Centrala Stockholm
Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Lisa Hägglund på lisa.hagglund@kfx.se. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!
Vi ser fram emot att välkomna en engagerad och dedikerad receptionist till vårt team i Stockholm!
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Jardelid
Lovisa Kvam
Lovisa Kvam
Anna Jardelid
070-663 09 49
Susanne Järleby
Emelie Wedin
Anna Jardelid
Anna Jardelid
070-971 16 67
Mathilda Berg
Mathilda Berg