OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsfixarna grundades 1986 och är ett av branschens äldsta bemannings- och rekryteringsföretag.Vi är en lyhörd, flexibel och engagerad partner som erbjuder ett brett och anpassat utbud av personaltjänster.På vår kundlista återfinns en lång rad välrenommerade industri- och tjänsteföretag inom bland annat bank och försäkring, dagspress, biltillverkning, elektronik och underhållningsindustri.Kontorsfixarna har ca 450 medarbetare och finns representerat med regionala kontor runt om i landet.Vi söker nu en receptionist för deltidsarbete till en av våra Entreprenader.Kunden har sin verksamhet belägen i mycket ljusa och trevliga lokaler i Centrala Stockholm.Arbetsuppgifter Som receptionist kommer du att vara företagets ansikte utåt och är då ansvarig för att ta emot företagets besökare.I dina arbetsuppgifter ingår att ta hand om företagets telefonväxel, bokning och skötsel av konferensrum och allmänna utrymmen samt post- och budhantering.Vidare innefattar tjänsten viss administration så som reseräkningar, bokning av resor och inköp av kontorsmaterial.Du ansvarar för att kontorsmaskinerna på kontoret såsom kopiatorer fax och skrivare fungerar.Arbetstiderna kommer att vara fördelade på två skift.Måndag till torsdag: 1: kl.07.30 - 12.30 2: kl.12.00 - 17.00 Fredag: 1: kl 08:00 -13:00 2: kl 11:00 -16:00 Kvalifikationer och egenskaper Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och som förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande.Du har en hög social kompetens och ett trevligt och utåtriktat sätt.Vidare är det viktigt att du har förmågan att se vad som behöver göras och att du som person är självständig och prestigelös.Eftersom vår kund har internationella samarbeten är det viktigt att du har goda språkkunskaper i såväl svenska som engelska.Erfarenheter av MS Office och telefonväxel ses som meriterande. Du är välkommen med din ansökan redan idag eftersom intervjuer kommer att ske löpande.