OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SNABBFAKTA:
Omfattning: Deltid
Arbetstider: kl.15:00-18:00
Ort: Stockholm
Startdatum: Januari 2022
Anställningsform: Direktrekrytering
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:
Nu söker vi en serviceinriktad receptionist till vår kund som är ett multinationellt konsultföretag inom strategi och management. Du kommer att arbeta på företagets huvudkontor som är beläget i moderna lokaler centralt i Stockholm.
DIN ROLL:
Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som att ansvara för att välkomna gäster, växelhantering, boka möten och konferensrum, kontakt med leverantörer och hantera beställningar av fika/lunch. Du kommer att arbeta både självständigt och i team tillsammans med två andra receptionister. Tjänsten är på deltid med start i januari och arbetstiderna är måndag-fredag kl. 15:00 - 18:00, med viss flexibilitet.
Några av dina arbetsuppgifter:
Välkomna gäster och besökare
Växelhantering
Boka möten och konferensrum
Kontakt med leverantörer
Inköp av fika och lunch
Post- och budhantering
Sköta övrig kontorsadministration
VEM ÄR DU?
Du är serviceinriktad, självgående och ansvarstagande person. För att lyckas i rollen tror vi att du trivs att arbeta med varierande arbetsuppgifter, har en förmåga att se vad som behövs göra och ta egna initiativ. Vidare är du anpassningsbar och älskar att leverera den bästa servicen samt har ett sinne för detaljer.
Har tidigare arbetat som receptionist eller med liknande arbetsuppgifter
Kan uttrycka sig mycket väl på svenska och engelska i både tal och skrift
Har god datorvana och goda kunskaper inom Office-paketet
ÖVRIG INFORMATION
- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.
- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
OM RYSKA POSTEN BEMANNING
Ryska Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Ryska Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04