OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SNABBFAKTA:
Omfattning: Deltid
Arbetstider: Måndag - Fredag, kontorstider
Ort: Danderyd, Stockholm
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Visstid
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS
Vår kunds resa började för mer än 20 år sedan med målet att göra världen bättre med teknik som förstår deras uppmärksamhet och intention. Företaget är världsledande inom eyetracking. Kontoret är beläget i härliga lokaler i Danderyd, Stockholm.
DIN ROLL
I rollen som receptionist kommer du att agera som ansiktet utåt på företaget, vilket innebär att du är en trygg person som drivs av att möta människor och ha flera kontaktytor. Du kommer även att hantera beställningar av luncher och fika samt se över att mötesrummen är i ordning, hålla snyggt och prydligt på kontorets samtliga ytor. Du kommer arbeta både självständigt och i team tillsammans med en annan receptionist.
Detta är ett konsultuppdrag på 50%, du kommer att arbeta måndagar och resterande dagar kommer man att lägga upp tillsammans med vår kund, och du arbetar kontorstider måndag - fredag. Önskemålet är att man kan börja omgående och du bör se dig minst 6 månader i uppdraget.
Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter:
Ta emot och välkomna besökare
Växel- och mejlhantering
Post- och budhantering
Förbereda inför möten, frukostar, luncher och konferenser
Se över kontorsmaterial
Behjälplig med övriga administrativa uppgifter
Stötta dina kollegor och teamet vid behov
Vem är du?
Du är en flexibel och serviceinriktad person som drivs av att leverera service både internt till dina kollegor och besökare samt trivs i en roll med många kontaktytor. Du är en trygg person som är lösningsorienterad och kan arbeta under högt tempo. Du är en glädjespridare och trivs att bemöta olika typer av människor. Vidare har du ett öga för att se vad som behövs göras och kan ta egna initiativ.
För att lyckas i rollen tror vi att du har erfarenhet av en liknande roll inom reception eller annan serviceroll.
Du har tidigare arbetat inom reception eller med liknande arbetsuppgifter
Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat
Har goda kunskaper i Officepaketet
Kan arbeta 50% i minst 6 månader
ÖVRIG INFORMATION
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mejl kring tjänsten går till oss.
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04