OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du representera och arbeta på ett ledande internationellt Tech bolag? Vi söker dig som trivs i en central funktion med ansvar för trivsel, funktion och administration på kontoret samt som är genuin i din inställning till service.
I tjänsten ingår allt från receptionsarbete, sköta bokningar av konferensrum, säkerställa att utrymmena är representativa och att all utrustning på kontoret fungerar. Vidare kommer du att ta emot och hand om externa gäster, fixa med luncher, frukostar eller AWs, boka och ta emot postbud, hjälpa till med resebokningar, koordineringsarbete inför möten, göra beställningar till kontoret, överraska personalen med något trevligt och hjälpa till med det som behövs för stunden. Du kommer även vara den som ansvarar för on- och offboarding, leverantörer, kontakten med hyresvärden och se till att all service på kontoret flyter på friktionsfritt. I tjänsten ingår även en del administrativa sysslor som att assistera vid IT tekniska ärenden, enklare HR- och ekonomiadministration samt intern eventplanering.
Vem är du
Vi söker dig som vill vara en "go to person", som gillar att ha många arbetsuppgifter av olika karaktär och arbeta såväl praktiskt som administrativt. Du är en stjärna på service och har en tillmötesgående inställning som passar väl in i en funktion där den ena dagen inte är den andra lik. Vidare har du ett öga för detaljer och gillar att göra det där lilla extra för att höja upplevelsen på kontoret. Som person är du ansvarsfull, lösningsorienterad och har en god administrativ förmåga. Du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska samt har grundläggande kunskaper i Officepaketen.
Du erbjuds
Ett konsultuppdrag på ett roligt och föränderligt Tech bolag. Tjänsten är en deltidstjänst på 75% och ingår i vår konsultverksamhet, vilket innebär att du är anställd hos Jurek rekrytering och bemanning men arbetar hos vår kund i deras trevliga lokaler i centrala Stockholm. Arbetstiderna är fördelade måndag-fredag och avtalas med din chef. Tjänsten förväntas starta omgående och löpa på tillsvidare. På sikt kan tjänsten även bli en fulltidstjänst för rätt person.
Då urvalsprocessen sker löpande ser vi gärna att du skickar din ansökan så snart som möjligt. För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Felicia Pettersson på felicia.pettersson@jurek.se.
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management. Välkommen med din ansökan via www.jurek.se.
sökord: Guest service assistant, Receptionist, Office Assistant, Mood manager, Front Office
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52