OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vi söker en receptionist på deltid till ett av Sveriges ledande konsultföretag, belägna i centrala Stockholm. Förutom att ge service av toppkvalitet till företagets besökare, stöttar du även dagligen dina kollegor inför möten, luncher och seminarium. Här är chansen för dig att representera ett företag i framkant som verkligen värnar om sina medarbetare. Tjänsten är på deltid, fem timmars arbetstid per dag.
Arbetsuppgifter
Som receptionist hos vår kund ansvarar du för att företagets besökare ska känna sig välkomna. Förutom det personliga bemötandet hanterar du även inkommande samtal från kunder, leverantörer och kandidater via telefonväxeln. I övrigt ser du till att kök, konferensrum och framförallt receptionen är representativ.
Kvalifikationer
Till denna tjänst söker vi dig som har erfarenhet av att ge förstaklassig service. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att ha arbetat i reception sedan tidigare, det är dock inget krav, vi kommer att lägga störst vikt vid dina personliga egenskaper. Då företaget är internationellt förutsätter vi att du behärskar engelska språket obehindrat. Som person är du serviceinriktad, positiv och självgående. Vidare är du van vid att arbeta under stress och har ett prestigelöst förhållningssätt.
Övrigt
Detta är ett tillsvidareuppdrag hos vår kund men du kommer att vara anställd hos oss på KFX HR-partner. Start för tjänsten är i augusti, vilket förutsätter att du skickar in din ansökan snarast möjligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Martina Wahlgren
Hanna Benjaminson
Clara Backlund
Susanne Järleby
Anna Jardelid
Hanna Benjaminson
Susanne Järleby
Linn Arvidsson
William Ericson
Linnea Hägg