OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Söker du ett socialt och effektivt extrajobb? Vill du arbeta på ett familjärt företag där relation och service är i fokus? Är du kanske student eller har annan huvudsaklig sysselsättning? Då kan du passa som receptionist kl. 12-16.30 i Platzers nybyggda lokaler i Gamlestaden. Endast 6 minuter från centralstationen i Göteborg!
Vi söker dig som kan arbeta 2-4 dagar/vecka kl. 12-16.30 . För rätt person finns även möjlighet att hoppa in extra vid behov.
Om företaget
Du kommer få en anställning som konsult hos KFX HR-partner. KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare och kunder. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år.KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och vår personal. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 500 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.
Vår kund Platzer Fastigheter är ett av Göteborgs största och ledande fastighetsbolag inom kommersiella fastigheter, främst kontor. Stadsdelen Gamlestaden ska växa och förtätas, förändras och knytas ihop med centrala Göteborg. Nya kontor, bostäder, hotell, kulturcenter, service och handel ska växa fram tillsammans. Därför har Platzer Fastigheter skapat en 17 våningar hög profilbyggnad vid Gamlestads torg.
Arbetsuppgifter
Platzers lokaler är nybyggda och blev klara i augusti 2018. I din roll som receptionist kommer du samarbeta nära med ordinarie receptionist.
I rollen ingår följande arbetsuppgifter:
- Leverera service i världsklass till hyresgäster i fastigheten samt till externa besökare
- Ansvara för konferensrum innefattande bokning, beställning och servering av lunch/fika samt ta emot och kooridnera konferensgäster till rätt lokal
- Möblera om i konferensrum
- Ta emot inkommande samtal och mail
- Assistera vid beställning av kontorsmaterial
- Hantera inkommande och utgående post
Kvalifikationer
Vi söker dig som förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska. Du har hög social kompetens och förmågan att se vad som behöver göras. Du som söker ska vara självständig, ordningsam och prestigelös. Tjänsten kan innebär mycket tunga lyft, vilket är viktigt att du kan klara av.
Övrigt
Vi ser gärna att du kan vara flexibel vilka dagar per vecka du kan arbeta.
Start början av november.
Intervjuer och urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag på www.kfx.se
Vi genomför personlighets- och kundskapstester.
Vid frågor kontakta Paula Jansson 031-711 98 00.
Kontaktpersoner på detta företaget
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Lisa Nidén
031-711 98 00
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Teresa Åkemar
Teresa Åkemar
031-7119800
Linn Mann
Anna Holmefeldt
031-711 98 00
Anna Holmefeldt
Elin Andersson
031-711 98 00
Anna Berggren
031-711 98 00