OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för RSMs räkning en receptionist som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på deltid med start 1 september. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
RSM är en personlig byrå som erbjuder ekonomitjänster till sina kunder. Företaget har över femtio års erfarenhet av att hjälpa sina kunder på den svenska marknaden, och erbjuder specialistkompetens inom revision, redovisning, skatt, HR/lön och övrig rådgivning. RSM skapar personliga relationer till sina kunder och skräddarsyr administrativa och finansiella lösningar för små och stora företag i alla branscher. Nu söker de en social och serviceinriktad receptionist till deras centralt belägna kontor i Stockholm. Arbetsuppgifterna innebär allt ifrån att ta emot gäster till att se över kontorslokalerna och hantera olika administrativa arbetsuppgifter. På RSM kommer du att få arbeta både självständigt och i team tillsammans med dina kollegor. Tjänsten är på deltid och du arbetar måndag-fredag mellan kl. 08.00-12.30.Tjänsten passar perfekt för dig som har en annan sysselsättning, då du har möjlighet att kombinera dessa.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer bli anställd hos oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.
Arbetsuppgifter
Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som exempelvis:
- Ta emot och välkomna besökare och kunder
- Svara på inkommande samtal
- Hantera mötesbokning
- Sköta posthanteringen, ta emot och boka bud
- Förbereda konferensrum inför möten
- Se till att det är snyggt i företagets lokaler samt kök
- Arrangera frukost på morgonen
- Se över kontorslokalen och kök
- Sköta beställningar av exempelvis kontorsmaterial och luncher
- Assistera kollegor vid behov
- Boka resor och hotell
VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet avservice
- Kan tala och skriva svenska och engelska obehindrat
- Älskar att möta nya människor
- Har goda kunskaper i Officepaketet & Outlook
Som person är du social, prestigelös, initiativtagande och serviceinriktad. Du är positiv, hjälpsam, flexibel och har förmågan att arbeta både i team och självständigt.
ÖVRIG INFORMATION
- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa pårekrytering@rpbemanning.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04