OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SNABBFAKTA
Omfattning: Deltid 2 dagar i veckanArbetstider: Torsdagar och fredagar kl 10:30 - 17:00, 30 min lunchOrt: Stockholm (Kungsbron 1)Startdatum: 12 augusti. Urval och intervjuer sker löpande ochvi anställer omgåendeAnställningsform:Särskild visstidsanställning,6 månaders konsultuppdrag med stora chanser till förlängning. Vi söker någon långsiktigt.
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS
Sandvik Aktiebolag är ett globalt industriföretag med rötter i Sverige. Företaget är känt för sin innovation och kvalitet inom avancerad tillverkning och materialteknik. Sandvik är uppdelat i tre huvudsakliga affärsområden: Sandvik Machining Solutions (verktyg och verktygssystem för metallbearbetning), Sandvik Mining and Rock Solutions (utrustning och verktyg för gruvdrift och anläggning), och Sandvik Materials Technology (avancerade material och speciallegeringar). Du kommer sitta i en modern och internationell miljö där det händer mycket. Tillsammans med ditt team kommer ni se till att kontoret är i toppskick och att medarbetarna får bästa möjliga service!
DIN ROLL
I din roll kommer du se till att alla medarbetare får bästa möjliga service. Detta innefattar personligt bemötande, att se till att kontoret är i exemplariskt skick samt att alltid arbeta proaktivt med intentionen att Sandviks medarbetare ska trivas på sin arbetsplats. Detta är en rörlig och varierad roll och passar dig som trivs i en händelserik miljö.
Exempel på arbetsuppgifter:
Ta emot och välkomna besökare
Se till att kontoret är i toppskick
Mejl, chatt och telefonhantering
Förbereda events
Fixa kaffe, te och matbeställningar
VEM ÄR DU?
För denna tjänst söker vi dig som trivs i en händelserik och internationell miljö. Du är proaktiv och ser vad som kan förbättras och tar gärna initiativ för att göra kontoret snyggt och prydligt. Du är flexibel och hoppar gärna in och arbetar även måndag, tisdag och onsdag om det skulle dyka upp ett tillfälligt behov. Vi ser gärna att du studerar eller har ett annat projekt vid sidan av och söker ett deltidsjobb som du kan kombinera med din andra sysselsättning.
Du som söker uppfyller nedan krav:
Tidigare erfarenhet av service
Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
Goda datorkunskaper exempelvis kan hantera Outlook mejl
Det är meriterande om du har tekniska kunskaper om exempelvis dina medarbetare behöver teknisk support iett mötesrum. Vidare är det fördelaktigt om du arbetat i en roll som receptionist, konferensvärdinna eller servitris tidigare.
VAD ERBJUDER VI?
Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.
ÖVRIG INFORMATION
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund.
Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
I denna rekryteringsprocess gör vi en bakgrundskontroll
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.