OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Tobii började med en idé om ögonspårning och en idé om att hitta nya sätt för människor att interagera med datorer på. Idag är Tobiis teknik inbäddad i många typer av maskiner - inklusive datorer, specialbyggda enheter och VR-headset. Tobii hjälper till att lösa några av världens största utmaningar långt bortom våra ursprungliga drömmar.
Deras möjliggörande teknik förbättrar världen genom att till exempel stödja sjukdomsdiagnostik, sänka strömförbrukningen och avslöja hemligheterna med lärande. Vi är stolta över den förändring vi möjliggör och hur vi berör människors liv.
Vi strävar efter att bygga en arbetsplats där alla kan vara sig själva, bidra till något större och få energi.
Din roll
I rollen som Receptionist så kommer du att arbeta halvtid förslagsvis bredvid dina studier. Rollen är väldigt varierande och passar dig som trivs med ett flexibelt arbete med omväxlande arbetsuppgifter.
- Support med konferensrumsbokningar
- Skapa kontraktmallar enligt instruktioner
Skicka och följa upp uppförandekoden för leverantörer
Exempel på arbetsuppgifter:
- Välkomna besökare till kontoret och svara på kontorsrelaterade frågor
- Besvara telefonsamtal och vidarebefordra telefonsamtal och Mail
- Underhåll receptionen och andra gemensamma utrymme
- Ta emot leveranser, sortera och distribuera inkommande e-post
- Hantering av beställningsförfrågningar (mat, fika, blommor etc.)
- Supporta vid onboarding av nya medarbetare (ID-brickor, parkering etc.)
- Administrera, upprätta och hantera avtal
- Andra administrativa arbetsuppgifter
Har du kunskap eller intresse för inköpsfrågor så finns det på sikt möjlighet att få supporta i inköpsfrågor.
Din profil
Formulera en löpande text med tydlig struktur som börjar med krav och sedan övergår i personliga egenskaper. Exempelvis: har erfarenhet av.... Viktiga personliga egenskaper för rollen är... (tänk på att dessa egenskaper bör vara kopplade till de soft skills som kunden valt ut).
Vi söker dig som:
- Har tidigare erfarenhet av servicearbete gärna inom reception
- Är flytande i engelska
- Är studerande och kan arbeta cirka 20 timmar i veckan
- Har erfarenhet av Officepaketet
Det är även meriterande om du:
- Har erfarenhet av inköp
- Studerar inköp eller motsvarande linje
Vidare är du som person anpassningsbar och trivs i en miljö där samarbete är viktigt. Du är strukturerad och har ett noggrant tillvägagångssätt, utöver det så är du kommunikativ och trivs i en social roll. Du är öppen för nya bekantskaper och kan med lätthet hantera flera arbetsuppgifter parallellt.
Rekryteringsprocessen
Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på julia.revland@clevry.com. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)