Receptionist på deltid till vår värdefulla kund på Lindholmen

Receptionist på deltid till vår värdefulla kund på Lindholmen

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Nu söker vi dig som vill arbeta som receptionist hos vår företagskund på Lindholmen.
Arbetstider är förlagda mån-fre 8.00-12.00 (Arbetstiderna kan variera).
Tjänsten som receptionist är ett roligt extrajobb som ger dig meriterande erfarenheter, värdefull kunskap och nya kontakter.

Vi söker en person som har annan sysselsättning och som vill komplettera med extra timmar. Vi värdesätter flexibilitet då vi har hög servicegrad mot våra kunder. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kan vara att ta emot besökare i deras reception, administration och posthantering samt liknande kontorsgöra.


Vi önskar också att du ser detta som ett långsiktigt arbete och har möjlighet att arbeta i sommar samt även till hösten.


Din profil
Vi söker dig som stämmer in på följande:
Du är serviceminded och har en härlig positiv personlighet. Du trivs när du känner dig behövd. För det är viktigt för oss!
Som person är du lättlärd, gillar service och är en glädjespridare.

Krav
- Gymnasieutbildning
- Svenska och engelska i tal och skrift
- Tidigare erfarenhet av service och gästbemötande
- Kan arbeta under sommaren.
- Flexibel då arbetstider emellanåt kan variera


Låter denna tjänst som något för dig?
Skicka in ditt CV tillsammans med en motivering om varför du hade passat bra hos oss.

Om företaget
Du blir anställd hos Bemanningskontoret och blir uthyrd till våra kunder i Göteborg.
Du skickar din ansökan till info@bemanningskontoret.se då vi ej använder oss av länken. Vi sparar ej ditt cv efter avslutad rekryteringsprocess.

Välkommen med din ansökan!

Om oss
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag och utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal. Läs mer på vår hemsida www.bemanningskontoret.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Katarina Fred

Catrine Ramsten

Catrine Ramsten

Catrine Ramsten

Katarina Fred

Katarina Fred

Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis

Emma Nilsson

Christian Haraldsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AB Bemanningskontoret
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 maj 2022
  • Ansök senast: 20 maj 2022

Besöksadress

Stigbergsliden 5 B, Göteborg
None

Postadress

Stigbergsliden 5 B
Göteborg, 41463

Liknande jobb


Passhandläggare (Sommarvikariat)

Passhandläggare (Sommarvikariat)

20 december 2024