OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi för kunds räkning en serviceinriktad receptionist som kommer att agera lunchavlösare och ansvara för receptionen i två timmar. Detta är ett konsultuppdrag via Ryska Posten Bemanning på deltid med start omgående.
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS
Vår kund är den ledande leverantören i Sverige av kvalificerad utbildning inom bland annat revision och redovisning. Kontoret är beläget i centrala Stockholm i ljusa, nyrenoverade och härliga lokaler.
DIN ROLL
I rollen som receptionist kommer du att agera lunchavlösare och ansvara för receptionen så som att välkomna besökare, svara i telefon, förbereda inför möten, posthantering, fakturering och hålla snyggt och prydligt på kontoret. Du kommer att arbeta både självständigt och i team. Tjänsten är på deltid, där du kommer arbeta måndag - fredag mellan kl.11.30 - 13.30.
Arbetsuppgifter:
Välkomna besökare
Växelhantering
Ta hand om disk
Förbereda inför möten och under möten
Kontakt med leverantörer och bud
Posthantering
Lunchbeställningar
Planera konferenser
Vem är du?
Du är en positiv och serviceinriktad person som drivs av att leverera service både till dina kollegor och besökare. För att lyckas i rollen tror vi att du är flexibel, lösningsorienterat och prestigelös. Vidare är du kommunikativ och har förmågan att hantera olika typer av människor samt kan hantera stressade situationer.
Har tidigare arbetat inom serviceinriktade roller och/eller som receptionist
Har god administrativ vana och goda kunskaper i Office-paketet
Kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift
Du ser dig långsiktigt i en deltidstjänst
ÖVRIG INFORMATION
Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mejl kring tjänsten går till oss. Du kommer till en början att vara anställd hos oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund, med möjlighet att övergå till anställning hos kund.
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04