OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta med sedvanliga receptionistuppgifter såsom att svara i telefon, välkomna besökare, organisera kring konferensrum samt sköta post- och budhantering.Du kommer även att hjälpa till med diverse kontorsuppgifter.Bakgrund Du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och är bekväm med att arbeta i en internationell miljö.Hög servicegrad och ett professionellt bemötande är viktigt för dig.God Svenska och Engelska är ett krav, likaså goda kunskaper i Officepaketet.Övrigt Detta är ett perfekt tillfälle för t ex dig som studerar.Tjänsten är en inhyrning som kommer att löpa på under hösten och våren, vilket innebär att du blir timanställd av Inhouse.Du som vill jobba vissa dagar i veckan är också välkommen att söka tjänsten, ange då vilka dagar du vill jobba i din ansökan.Du kommer att sitta på ett kontor beläget i centrala Stockholm.
Kontaktpersoner på detta företaget
Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin
Maria Bergholtz
Anders Stenbeck
Ellinor Danielsson
Katharina Hjorth
Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin
Katharina Andersson
Katharina Andersson
0704315013