OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du ha ett roligt och fartfyllt extrajobb? Har du fått höra från dina vänner att du har en fingertoppkänsla för service? Motiveras du av att göra det där speciella för människor du möter? Om svaret på frågorna är ’Ja’ tror vi att du med stor sannolikhet är vår kunds nya Customer Experience Representative!
Barona har ett stolt samarbete med Europeiska Motor och deras anläggning i Täby. Just nu söker vi efter nya stjärnor som vill arbeta extra på helger och efter behov på vardagar. I rollen som receptionist på Europeiska motor kommer du få titeln Customer Experience Representatives. Du kommer att upprätthålla det dagliga arbetet i Europeiska Motors anläggningar i Täby. – Ett arbete som präglas av fantastiska kundmöten, samarbete och glädje! De har även anläggningar i Rissne och Vällingby och ibland får man även arbeta i dem.
Arbetsbeskrivning
Som Customer Experience Representatives kommer du tillsammans med ditt team att äga allt som händer i bilhallen. Du är den första personen som kunderna möter och du ansvarar för att guida kunderna i hallen. Du ställer frågor för att ta reda på kundens behov, för att därefter lämna över till en säljare på plats. Utöver det fysiska kundbemötandet kommer du även arbeta med mer administrativa uppgifter.
Förutom ditt närmaste team jobbar du nära andra avdelningar som exempelvis försäljning- leverans och serviceavdelningen.
Övriga arbetsuppgifter omfattar: Organisera fordon i anläggningens bilpark
Upprätthålla en konstant hög visuell standard i bilhallen
Besvara anläggningens telefon
Parkeringsinventering
Eventplanering
Inventering och inköp av kontorsmaterial
Hantera provkörningar
Din profil
Europeiska Motor strävar alltid efter att leverera både fysisk och digital service i världsklass. Vi ser därför att du har ett genuint intresse för service och brinner för att ge kunder en oförglömlig upplevelse vid varje besök i bilhallen. Rollen omfattar mycket eget ansvar vilket bidrar till att vi tror att du har en god förmåga att strukturera och prioritera bland dagens uppgifter. Du arbetar alltid tillsammans med kollegor, både inom din avdelning samt i nära relation till andra avdelningar.
Vi ser också att du som söker har: B-körkort manuell växellåda
Meriterande är erfarenhet av serviceyrken så som butik
Erbjudande
Du kommer bli anställd av Barona med tillkommande förmåner via kollektivavtal. Tjänsten vänder sig till dig som främst söker ett arbete för helger samt möjlighet till att stötta upp vid behov på vardagar. På helgerna arbetar du enligt öppettiderna 11.00-15.00 och på vardagar efter behov och möjlighet. Några gånger per år har anläggningarna eventdagar som sker på helger och du kommer vid dessa tillfällen att bli schemalagd.
Du kommer vid uppstart att genomföra utbildningar som ger kunskaper om service och kundens produkter. Du kommer initialt att börja din upplärning på anläggningen i Täby men kan efter tid bli ombedd att arbeta även i Rissne eller Vällingby.
Det finns möjlighet till omgående start.
Rekryteringsprocessen
Rekryteringsprocessen innehåller intervjuer med både Barona och Europeiska Motor. Du kommer senare i processen att genomföra en referenstagning och på slutkandidat kommer en bakgrundskontroll att utföras.
Med hänvisning till GDPR kan vi inte ta emot ansökningar genom email eller telefon och hänvisar dig att skicka in din ansökan genom länken till denna annons.
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu!
Kontakt
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta carina.stjernstrom@barona.se
Varmt välkommen med din ansökan!
Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer här: http://barona.se/om-oss/