Receptionist på heltid

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en receptionist på heltid. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Nu söker vi en positiv och serviceinriktad receptionist till vår kund som är ett energibolag. Du kommer att arbeta på företagets huvudkontor som är beläget centralt i Stockholm. Det är en löpande tjänst på heltid och du arbetar kontorstider måndag - fredag. Önskemålet är att du kan starta omgående.

Som receptionist kommer du att arbeta självständigt med varierande arbetsuppgifter. Du är den som med värme välkomnar både kollegor och besökare, ser till att det alltid är snyggt och rent på kontoret, förbereder inför möten och stöttar med administrativa uppgifter som exempelvis fakturahantering. För att trivas i rollen så är du social och tycker verkligen om att arbeta med service och hjälpa andra människor. När du ställs inför nya utmaningar så har du inställningen att det ordnar jag och gör göra det lilla extra för att hitta den bästa lösningen. Vidare så trivs du att arbeta i en roll det är mycket fart och fläkt.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och kundens önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.



Arbetsuppgifter

Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som exempelvis:

Välkomna gäster

Se till att det är snyggt och rent på kontoret

Förbereda kaffe, luncher och fika samt diskplock

Boka möten och konferensrum

Förbereda inför möten

Inköp av kontorsmaterial och fika

Kontakt med leverantörer

Posthantering och boka bud

Ta emot inkommande samtal i växeln

Administrativa uppgifter som exempelvis fakturahantering och kvittohantering



VI SÖKER DIG SOM

Har tidigare erfarenhet av service och administration

Kan uttrycka sig mycket väl på svenska och engelska i både tal och skrift då koncernspråket är engelska

Har god datorvana och goda kunskaper inom Office-paketet

Som person är du positiv, serviceinriktad och ansvarsfull. Du är självgående, initiativtagande och lösningsorienterad. Vidare är du strukturerad, stresstålig och prestigelös. Du har förmågan att se vad som behövs göras och har ett öga för detaljer.

ÖVRIG INFORMATION

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 oktober 2021
  • Ansök senast: 28 november 2021

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


Administratör

8 oktober 2024

3 oktober 2024