OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
För att trivas i rollen som receptionist tycker du om att ge ett gott bemötande och få varje besökare/medarbetare att känna sig sedd. Periodvis är det många besökare samtidigt och det gäller att du hanterar att ge lika service till alla. Vi tror att du har arbetat som receptionist/telefonist i minst 1 år
Har du dessutom erfarenhet av fakturering och annan administration är detta meriterande.
Din profil
Som person har du en mycket god förståelse för betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande och ger gärna det lilla extra till människor runt omkring dig.
Du ska även ha slutfört 3-årigt gymnasium samt formulerar dig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska. Vidare är du ansvarsfull och du har en god samarbetsförmåga och servicekänsla samt utför alltid ditt arbete med fokus på kvalitet.
Känner du att detta stämmer in på dig?
Om företaget
Till vår uthyrningsverksamhet söker vi en erfaren receptionist till ett längre uppdrag hos en av våra kunder i centrala Göteborg. För att trivas i denna roll behöver du vara flexibel och ansvarsfull.
Om oss
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal.
Du söker tjänsten tillsammans med ett uppdaterat CV, Urval sker löpande och tjänsten ska tillsättas 16 januari.
Välkommen med din ansökan som mejlas till info@bemanningskontoret.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Katarina Fred
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Katarina Fred
Katarina Fred
Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis
Emma Nilsson
Christian Haraldsson