OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara ansiktet utåt för vår kund inom fastighetsbranschen? Är du en positiv och utåtriktad person som älskar att ge service i världsklass? Trivs du att arbeta i en självständig och representativ roll? Då kan vi ha en spännande tjänst för dig hos vår kund i centrala Göteborg!
Om oss
Du kommer du anställd som konsult hos oss på KFX HR-partner. KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare och kunder. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vi har en gedigen kompetens inom vårt område och många nöjda kunder som varit med oss från start 1986.
Om kunden
Vår kund är ett bostadsbolag som tror på idén om ett boende som människor längtar och vill hem till. De äger, förvaltar och utvecklar hyreslägenheter på tillväxtorter runt omkring i Sverige. Deras huvudkontor ligger i centrala Göteborg.
Arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna kommer bland annat bestå av att:
• Leverera service i världsklass till intern personal samt till externa besökare
• Ansvara för konferensrum innefattande bokning, beställning av fika/frukost och skapa fakturaunderlag.
• Ta emot inkommande samtal och mail
• Ansvara för beställning av kontorsmaterial
• Hantera inkommande och utgående post
• Sköta enklare fakturahantering - Ha god kontakt med leverantörer
• Hålla kundens nya och moderna utrymmen snygga och representativa
Kvalifikationer
Nu söker vi dig som har god känsla för service, är flexibel och lösningsfokuserad. Du är van vid att hantera olika arbetsuppgifter samtidigt. Viktigt är att du är kommunikativ då du kommer ha olika kontaktytor internt och externt. Meriterande är om du har haft en liknande roll tidigare eller erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift är krav, samt god datavana.
Övrigt
Tjänsten är på heltid, start 24 februari och kommer pågå t.o.m. slutet av mars 2023 - med chans till förlängning.
Arbetstid: Måndag-fredag 08- 16.45, 45 min lunch.
Vi arbetar löpande med urval och rekommenderar dig därför att skicka in din ansökan inom kort. Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, och hänvisar dig att söka direkt via vår hemsida.
Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Jonna Bushati på 031-711 98 00.
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Jardelid
Lovisa Kvam
Lovisa Kvam
Anna Jardelid
070-663 09 49
Susanne Järleby
Emelie Wedin
Anna Jardelid
Anna Jardelid
070-971 16 67
Mathilda Berg
Mathilda Berg