Receptionist på heltid i Stockholm

Receptionist på heltid i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Är du en person som gillar att vara ansiktet utåt och leverera service på hög nivå då är det här en tjänst för dig.
Som receptionist kommer du att vara företagets ansikte utåt och är då ansvarig för att ta emot företagets kundbesök. I tjänsten ingår varierande arbetsuppgifter som att ta hand om företagets telefonväxel, bokning och skötsel av konferensrum samt post- och budhantering. Vidare innefattar tjänsten viss administration så som bokning av resor och inköp av kontorsmaterial.

Tjänsten är på heltid och vi ser gärna att du kan börja omgående!

Om oss
KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering-, bemanning- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega.

Vid bemanningsuppdrag blir du anställd av KFX HR-partner, och det är därför viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke samt engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.


Arbetsuppgifter
I tjänsten som receptionist fungerar du som spindeln i nätet på arbetsplatsen. På ett professionellt och tillmötesgående sätt tar du emot besökare och kunder, svarar i telefon och på mail. Du kommer ha ett stort kontaktnät såväl internt som externt och där kommer din goda förmåga att kommunicera och koordinera väl till användning. Vanligt förekommande arbetsuppgifter som receptionist är:

- Ta emot besökare, växelservice och mailhantering
- Ansvara för att kontorets lokaler är representativa
- Kontakt med servicefunktioner och leverantörer
- Beställning av kontorsmaterial, mat och fika
- Posthantering, resebokningar och annan administration
- Springa ärenden, planera interna konferenser och event


Kvalifikationer
- Erfarenhet av service
- Kunskaper i Microsoft Office
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
- Meriterande om du har erfarenhet av administration och något större växelsystem

Som person är du utåtriktad och har ett genuint intresse av människor. På en ny arbetsplats kliver du in med självförtroende, engagemang och en positiv inställning. Du ser möjligheter och löser de problem som uppstår. Du är lojal mot din arbetsgivare och mogen och professionell i ditt arbetssätt.



Övrigt
Urval sker löpande! Du blir tillsvidareanställd hos oss på KFX HR-partner men arbetar hos vår kund. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är kl. 08:00 – 17:00. Start för tjänsten är omgående.

Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi tar inte emot några ansökningar via mail.

Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare Lisa Hägglund på 08-663 99 00.

Kontaktpersoner på detta företaget

Martina Wahlgren

Hanna Benjaminson

Clara Backlund

Susanne Järleby

Anna Jardelid

Hanna Benjaminson

Susanne Järleby

Linn Arvidsson

William Ericson

Linnea Hägg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Stockholm AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 juni 2022
  • Ansök senast: 15 juli 2022

Besöksadress

Sturegatan 38, Stockholm
None

Postadress

Sturegatan 38
Stockholm, 11436

Liknande jobb


Receptionist

Receptionist

19 november 2024

19 november 2024

Spontanansökan - Receptionist

19 november 2024