Receptionist på heltid till en insamlingsstiftelse

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en receptionist som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med omgående start. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Organisationen är en insamlingsstiftelse som arbetar med att ge människor på flykt internationellt skydd och finna varaktiga lösningar för deras svåra situation. Stiftelsen samlar in pengar från företag, stiftelser och privatpersoner och verkar internationellt för att dela ut livräddande nödhjälp, arbeta för mänskliga rättigheter samt kunna ge flyktingarna ett liv i säkerhet. Nu söker stiftelsen en receptionist till deras kontor i Stockholm. På kontoret arbetar ett 30 tal medarbetare och det är beläget centralt i stan. Tjänsten är på heltid tillsvidare och arbetstiderna är 08.30-17.00 måndag – fredag. 

Detta är en stor möjlighet för dig som vill arbeta heltid som receptionist på ett spännande företag som arbetar med en viktig fråga.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd hos oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till kunden men på sikt finns stora möjligheter att bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.

ARBETSUPPGIFTER

Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som att:


• Ta emot besökare
• Sköta om posthaneringen
• Hålla ordning och reda på kontoret
• Ge kundservice över telefon och mail  
• Förbereda inför möten och konferenser
• Administrativa uppgifter som exempelvis se över avtal och upphandlingar
• Beställning av kontorsmaterial
• Ansvar över företagets IT och teknik

 

VI SÖKER DIG SOM


• Har tidigare erfarenhet av kontorsgöromål
• Har en gymnasial utbildning
• Har goda kunskaper inom Officepaketet
• Kan uttrycka sig väl på svenska och engelska i både tal och skrift

Det är meriterande om du:


• Har arbetat som receptionist tidigare

Som person är du självgående, utåtriktad och serviceminded. Vidare är du initiativtagande, prestigelös och har ett öga för detaljer.

ÖVRIG INFORMATION


• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering.bemanning@ryskaposten.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ida Eriksson

Rakel Lilja

Vedrana Hubanic, Ansvarig Göteborg
031 - 320 33 01

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 27 januari 2017

Besöksadress

Sandhamnsgatan 63B
None

Postadress

None
STOCKHOLM, 11528

Liknande jobb


25 november 2024

22 november 2024