OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker nu en receptionist på heltid till ett vikariat på 6 månader till vår kund. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en social och serviceinriktad receptionist till vår kund som är ett arkitektföretag. Kontoret är beläget centralt i Stockholm. Tjänsten är ett vikariat på 6 månader och du kommer att arbeta heltid måndag - fredag klockan 08.00-17.00. Startdatum är omgående. Som receptionist kommer du att arbeta självständigt med varierande arbetsuppgifter. Tjänsten passar dig som brinner för att arbeta med service i toppklass och som alltid har inställningen att leverera det lilla extra.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som konsult hos vår kund.
ARBETSUPPGIFTER
Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som exempelvis:
Se till att den dagliga driften av kontoret fungerar
Ta emot besökare
Växel- och mejlhantering
Förberedelser inför möten, konferenser och event
Förbereda frukost, lunch och fika
Se till att det är snyggt och rent på kontoret
Posthantering och boka bud
Resebokningar
Kontakt med leverantörer
Beställningar av exempelvis kontorsmaterial och luncher
Registrering, scanning och kontering av leverantörsfakturor
Hjälpa till med andra administrativa uppgifter
VI SÖKER DIG SOM
Har erfarenhet som receptionist eller en liknande tjänst
Har erfarenhet av registrering, scanning och kontering av leverantörsfakturor
Har erfarenhet av administration
Har goda kunskaper i Officepaketet & Outlook
Kan uttrycka dig flytande på svenska i både tal och skrift samt goda kunskaper i engelska
Som person är du positiv, social och serviceinriktad. Du är självgående, initiativtagande och stresstålig. Vidare är du noggrann, strukturerad och proaktiv. Du är även ansvarsfull och har ett öga för detaljer.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04