Receptionist på heltid till ett arkitektföretag

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning söker nu en receptionist på heltid till ett vikariat på 6 månader till vår kund. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.


OM TJÄNSTEN

Nu söker vi en social och serviceinriktad receptionist till vår kund som är ett arkitektföretag. Kontoret är beläget centralt i Stockholm. Tjänsten är ett vikariat på 6 månader och du kommer att arbeta heltid måndag - fredag klockan 08.00-17.00. Startdatum är omgående. Som receptionist kommer du att arbeta självständigt med varierande arbetsuppgifter. Tjänsten passar dig som brinner för att arbeta med service i toppklass och som alltid har inställningen att leverera det lilla extra.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som konsult hos vår kund.

ARBETSUPPGIFTER

Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som exempelvis:

Se till att den dagliga driften av kontoret fungerar

Ta emot besökare

Växel- och mejlhantering

Förberedelser inför möten, konferenser och event

Förbereda frukost, lunch och fika

Se till att det är snyggt och rent på kontoret

Posthantering och boka bud

Resebokningar

Kontakt med leverantörer

Beställningar av exempelvis kontorsmaterial och luncher

Registrering, scanning och kontering av leverantörsfakturor

Hjälpa till med andra administrativa uppgifter

VI SÖKER DIG SOM

Har erfarenhet som receptionist eller en liknande tjänst

Har erfarenhet av registrering, scanning och kontering av leverantörsfakturor

Har erfarenhet av administration

Har goda kunskaper i Officepaketet & Outlook

Kan uttrycka dig flytande på svenska i både tal och skrift samt goda kunskaper i engelska

Som person är du positiv, social och serviceinriktad. Du är självgående, initiativtagande och stresstålig. Vidare är du noggrann, strukturerad och proaktiv. Du är även ansvarsfull och har ett öga för detaljer.


ÖVRIG INFORMATION

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 oktober 2021
  • Ansök senast: 31 oktober 2021

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


Receptionist till EA DICE

20 december 2024

Receptionist

20 december 2024

20 december 2024