OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och outsourcing inom främst kontor och administration. Vi riktar oss mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor med hög arbetsmoral.
Vi levererar alltid högsta, möjliga service och ställer därför stora krav på våra ambassadörers flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang. I gengäld erbjuder vi en stimulerande och rolig arbetsmiljö med varierande uppdrag som ger en bred erfarenhet av arbetsmarknadens olika branscher.
Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en receptionist som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid, tillsvidare med start i augusti. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en receptionist till vår kund som är ett välkänt företag som är verksamma inom fastighetsbranschen. Företaget köper, utvecklar och säljer fastigheter som ska vara en boendeupplevelse utöver det vanliga. Kontoret är beläget centralt i Stockholm i nyrenoverade lokaler. Tjänsten är på heltid, tillsvidare och du arbetar kontorstider måndag - fredag. Önskemålet är att du kan starta i augusti.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer att bli anställd direkt av kunden.
Arbetsuppgifter
Som Receptionist kommer du exempelvis att:
• Ta emot besökare
• Ansvara för växeln
• Ansvara för posthanteringen och boka bud
• Se till så det är snyggt och prydligt överallt
• Förberedelse inför konferenser och möten
• Stötta kollegor med andra administrativa uppgifter
VI SÖKER DIG SOM
• Har tidigare arbetat som receptionist
• Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat
• Goda kunskaper i Officepaketet & Outlook
Som person är du social, positiv och serviceinriktad. Du är professionell, självgående och initiativtagande samt har en förmåga att se detaljer.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04