Receptionist på heltid till fastighetsbolag

Receptionist på heltid till fastighetsbolag

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
I tjänsten som Receptionist kommer du att ha huvudansvaret för receptionen men även till viss del stötta företagets VD med administrativa arbetsuppgifter. Arbetsuppgifterna består utav växeltelefoni, bokningar av konferensrummen, ta emot felanmälningar, kontakt med leverantörer, säkerställa att utrymmen är representativa och att utrustningen på kontoret fungerar. Vidare kommer du hjälpa till med luncher, sköta externa eller interna bokningar, boka bud, stötta i eventplanering, göra beställningar till kontoret och hjälpa till med det som behövs för stunden.

Vem är du
Vi söker dig som har några års arbetslivserfarenhet av service och med fördel arbetat i reception tidigare. Vi ser att du har en gymnasial utbildning och det är mediterande om du har en eftergymnasial utbildning. Du gillar att ha många arbetsuppgifter av olika karaktär och har en god social förmåga. Vidare har du en prestigelös inställning och ett öga för detaljer- du ser det där lilla extra som uppmuntrar dina kollegor och höjer upplevelsen på kontoret. Som person är du ansvarsfull, lösningsorienterad och har en god administrativ förmåga. Vidare är du noggrann och strukturerad i allt du gör med en hög integritet och kommunicerar obehindrat på svenska med grundläggande kunskaper i Officepaketen.

Du erbjuds
Ett konsultuppdrag på ett roligt och föränderligt bolag. Tjänsten ingår i vår konsultverksamhet, vilket innebär att du är anställd hos Jurek rekrytering och bemanning men arbetar hos vår kund i deras trevliga lokaler norr om Stockholm. Tjänsten förväntas starta omgående och pågå till den sista januari nästa år. För rätt kandidat finns det chanser till förlängning.
Då urvalsprocessen sker löpande ser vi gärna att du skickar din ansökan så snart som möjligt. För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Lilly Engfeldt på lilly.engfeldt@jurek.se eller rekryteringskonsult Felicia Pettersson på felicia.pettersson@jurek.se.

Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management. Välkommen med din ansökan via www.jurek.se.

sökord: Guest service assistant, Receptionist, Office Assistant, Mood manager, Front Office

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 juni 2022
  • Ansök senast: 19 juli 2022

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


24 augusti 2024

Receptionist, Kåge hälsocentral

Receptionist, Kåge hälsocentral

23 augusti 2024