OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
I samarbete med vår kund i Solna söker vi nu en trevlig receptionist med stort fokus på att leverera förstklassig service. Detta är tjänsten för dig som letar efter ett varierande arbete i en spännande bransch!
Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.
Arbetsuppgifter
Som receptionist fyller du en viktig funktion och har en central roll med mycket kontakter både utåt mot kund och internt inom företaget. Tjänsten som receptionist innefattar sedvanliga arbetsuppgifter som förekommer i en reception. Dina dagar består exempelvis av att:
- Ansvara för telefon och växel
- Ta emot besökare och hänvisa dem rätt
- Ha övergripande ansvar för receptionen och att internservice fungerar
- Göra beställningar av luncher och fika
- Sköta kontakten med leverantörer
- Kontera fakturor
- Vara behjälplig och ha ansvar för bokningar av konferensrum och poolbilar
- Vara behjälplig gällande telefoni samt starta och avsluta abonnemang
- Vid behov hjälpa till och delta vid företagsevent
- Sköta övriga administrativa arbetsuppgifter
Kvalifikationer
Vi söker dig som har tidigare serviceerfarenhet och som förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. Vidare kan du uttrycka dig väl i tal och skrift på såväl svenska som engelska. Du har även goda datorkunskaper samt teknikkunskaper och har tidigare arbetat med Office-paketet.
För att passa i rollen har du hög social kompetens, är utåtriktad, stresstålig och trevlig. Du har även skinn på näsan när det behövs. Vidare är det viktigt att du har förmågan att se vad som behöver göras och att du som person är självständig, ordningsam, prestigelös och flexibel. Vi ser även att du är lösningsorienterad och inte är rädd att söka information på egen hand.
Övrigt
Du är välkommen att skicka in din ansökan redan idag då urval och intervjuer sker löpande. Start för tjänsten är i början av maj och pågår till september. Arbetstiderna är måndag – fredag kl. 8.00 -17.00. Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du får din anställning hos oss på KFX HR-partner men arbetar ute hos vår kund i Solna.
Kontaktpersoner på detta företaget
Martina Wahlgren
Hanna Benjaminson
Clara Backlund
Susanne Järleby
Anna Jardelid
Hanna Benjaminson
Susanne Järleby
Linn Arvidsson
William Ericson
Linnea Hägg