OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
I samarbete med vår kund söker vi nu en serviceinriktad och positiv receptionist och telefonist. Detta är tjänsten för dig som letar efter ett varierande arbete i en spännande bransch! Tjänsten är på heltid och är ett vikariat med start i januari.
Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.
Arbetsuppgifter
Som receptionist fyller du en viktig funktion och har en central roll med mycket kontakter både utåt mot kund och internt inom företaget. Du arbetar i ett Officeteam där receptionen är ditt fokus.
Din roll kommer innefatta ansvarsområden så som:
- Hantering av inkommande mail
- Post- och budhantering
- Inköp av kontorsmaterial
- Beställning av lunch
- Kontakt med leverantörer
- Konferensytor
- Växel
Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta i reception eller med liknande arbete. Du är strukturerad och kan ha många bollar i luften - samtidigt som du har ett leende på läpparna och levererar service i toppklass. I ditt arbetssätt är du strukturerad, noggrann och trivs med att se till att allt är fint runt omkring dig.
Du är utåtriktad, trevlig och professionell i ditt bemötande. Du tar dig an arbetsuppgifter med stort engagemang och sprider positiv energi runt omkring dig.
- Erfarenhet av service
- Kunskaper i Microsoft Office
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
- Meriterande om du har erfarenhet av administration och växelsystem
Övrigt
Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid vilket innebär att du kommer att vara anställd hos KFX-HR-partner men arbeta ute hos vår kund i Solna. Uppdraget är ett vikariat på 6 månader med start i januari, med möjlighet till förlängning.
Vi arbetar med löpande urval och rekommenderar dig därför att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Du är välkommen att skicka in din ansökan redan idag då urval och intervjuer sker löpande tills vi hittat rätt kandidat. Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon.
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Jardelid
Lovisa Kvam
Lovisa Kvam
Anna Jardelid
070-663 09 49
Susanne Järleby
Emelie Wedin
Anna Jardelid
Anna Jardelid
070-971 16 67
Mathilda Berg
Mathilda Berg