Receptionist på heltid till företag inom byggbranschen!

Receptionist på heltid till företag inom byggbranschen!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Är du vår kunds nya serviceinriktade och positiva receptionist? Vår kund är Skandinaviens fjärde största bygg- och anläggningsentreprenör med drygt 2000 anställda i Sverige. I Sverige har de verksamhet inom flera områden, bl. a inom bygg, anläggning och industri.

Tjänsten är på heltid med start i november månad och kontoret är beläget i Sundbyberg.



Om oss
KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering-, bemanning- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega.

Vid bemanningsuppdrag blir du anställd av KFX HR-partner, och det är därför viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke samt engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.


Arbetsuppgifter
I rollen som receptionist ingår det bland annat att:
- Ansvara för att ta emot besökare
- Ta emot och svara på inkommande samtal och mail
- Ta hand om skötsel av konferensrum, allmänna utrymmen och tillhandahålla dryck för besökare och konferensgäster
- Hantera ingående och utgående post, skanna post samt budhantering m.m.
- Ansvara för beställningar av bland annat luncher, kontorsmaterial, taxi
- Internservice
- Vara behjälplig samt lyhörd till övriga avdelningar med diverse administration


Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet av service och som förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. Det är meriterande om du har arbetat med liknande arbetsuppgifter som receptionist, konferensvärd/värdinna, växeltelefonist.

Du har en hög social kompetens och ett trevligt och utåtriktat sätt. Vidare är det viktigt att du har förmågan att se vad som behöver göras och att du som person är självständig och prestigelös.
Du har goda språkkunskaper i såväl svenska som engelska. Vidare har du även goda kunskaper i MS Office.


Övrigt
Vi arbetar löpande med urval och rekommenderar dig därför att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Tjänsten är på heltid med start i november månad.

Har du frågor kring rekryteringsprocessen eller tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på 08-663 99 00.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Skandinavien AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 november 2021
  • Ansök senast: 21 november 2021

Liknande jobb


Office Manager till Norvestor

Office Manager till Norvestor

20 december 2024