Receptionist på heltid till internationellt bolag på Södermalm

Receptionist på heltid till internationellt bolag på Södermalm

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Gillar du kundkontakt och anser dig ha ett vänligt och professionellt bemötande? Trivs du i rollen som ansiktet utåt på ett företag och har erfarenhet av service i toppklass? Då är det kanske just dig vi behöver! Till en av våra kunder söker vi nu en utåtriktad, representativ och servicemedveten receptionist. Uppdraget är på heltid i Stockholmsregionen med start i mars.

Om företaget
KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med kunder och personal. Vi lyssnar på våra kunder, våra anställda och på varandra. Stolthet, omtanke och engagemang är våra värdeord.

Arbetsuppgifter
Som receptionist har du en spännande roll med varierande arbetsuppgifter inom service, administration och kontor. Du ansvarar för att ta emot besökare, hantera post och paket, svara på mail och i telefon, göra matbeställningar, ha kontakt med leverantörer och se till att allmänna utrymmen är snygga och representiva. Din arbetsuppgifter kommer även innebära att vara behjäpliga med förberedelser inför event, projekt och en del administrativa uppgifter.

Kvalifikationer
För att trivas i rollen som receptionist bör du vara utåtriktad och ha ett genuint intresse för människor och serviceyrket. Du sprider positiv energi, ser var och vad som behöver göras samt tar mycket eget ansvar. Det är viktigt att du är självgående och tar eget initiativ när du ser att något behöver åtgärdas.
För att vara kvalificerad för tjänsten har du:
• Tidigare erfarenhet av service, gärna från butik, café eller hotell
• Kunskaper inom Microsoft Office, främst Outlook, Excel och Powerpoint
• Behärskar väl svenska och engelska i både tal och skrift
Att du även är social, prestigelös och framåt gör att du kommer att passa bra in i teamet. Du kommer att få möjlighet att arbeta i en modern miljö i fräscha lokaler med mycket förändringar och nytänkande.

Övrigt
Tjänsten är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd hos KFX HR-partner men arbeta ute hos vår kund på Södermalm. Arbetstiderna är måndag till fredag på heltid fördelade på två skift, där du ena veckan arbetar kl. 08:00 – 17:00 och andra veckan arbetar 09:00 – 18:00.
Du är välkommen att skicka in din ansökan redan idag då urval och intervjuer sker löpande tills vi hittat rätt kandidat. Vi tar ej emot ansökningar via email eller telefon, vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Susanne Järleby på 08-663 99 00.

Reception / Service / Kontor / Office / Administration / Telefoni / Växel / Switchboard

Kontaktpersoner på detta företaget

Martina Wahlgren

Hanna Benjaminson

Clara Backlund

Susanne Järleby

Anna Jardelid

Hanna Benjaminson

Susanne Järleby

Linn Arvidsson

William Ericson

Linnea Hägg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Stockholm AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 februari 2020
  • Ansök senast: 31 mars 2020

Besöksadress

Sturegatan 38, Stockholm
None

Postadress

Sturegatan 38
Stockholm, 11436

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024